All Retail
Опубліковано

Перші в ніші краси та догляду: в EVA.UA поділились результатами Чорної п’ятниці

У день Чорної п’ятниці на EVA.UA надійшло понад 40 тис. замовлень. Це приблизно на 250-300% більше, ніж зазвичай (близько 10-12 тис. замовлень на добу).

«Таким чином, за кількістю замовлень від клієнтів безпосередньо в Чорну п’ятницю ми стали беззаперечними лідерами у своїй ніші краси та догляду. Середній чек інтернет-магазину в Чорну п’ятницю склав близько 800 грн», — розповіла директорка департаменту електронної комерції ТОВ «РУШ» (EVA та EVA.UA) Олена Аннєнко.

Загалом тематична кампанія «Дика п’ятниця» проходила на EVA.UA, так само як і в магазинах EVA, з 9 по 26 листопада включно. Продажі цього періоду склали близько 10% від річного виторгу інтернет-магазину компанії.

Успіх цьогорічної Чорної п’ятниці в EVA пояснюють великими знижками та вигідними пропозиціями.

«Цього року вони були справді дикими — до 80%, тому „дикою“ ми назвали і свою п’ятницю», — розповідає Олена Аннєнко. Також, на думку керівниці напряму електронної комерції, збільшенню продажів сприяли нововведення та доопрацювання, які вдалось реалізувати у 2023 році.

«На сайті асортимент збільшився на 45% порівняно з 2021 роком, і на цілих 70% порівняно з минулим, коли довелось його скорочувати через проблеми з товарами», — говорить ОленаАннєнко.

Зараз на EVA.UA представлені понад 100 000 найменувань в різноманітних категоріях під усі можливі запити покупців. Для зручності клієнтів в інтернет-магазині створили окремі тематичні простори: EVAbeauty (товари для краси та догляду), EVApro (професійні засоби), EVApremium (засоби сегмента «Люкс» та нішеві парфуми), EVAhealth (дерматокосметика, БАДи тощо). Також з 2023 року ще одним повноцінним каналом продажу для EVA.UA став мобільний застосунок, де відтепер доступний весь основний функціонал інтернет-магазину.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або