Дракони з листопада б’ють рекорди продажів — дані Епіцентр
Цього року українці купують вдвічі більше новорічних товарів та жваво реагують на святкові декорації в торгових центрах
Згідно з аналітикою компанії Епіцентр спостерігається покращення попиту на святкові товари порівняно з минулим роком. Об’єми реалізованих тематичних товарів у листопаді вдвічі більші, ніж торік в аналогічний період. Як підкреслюють у мережі Епіцентр цього року, крім покупок, споживачі звертають увагу на яскраві новорічні декорації і приходять не лише за покупками, а й за позитивними емоціями. У компанії це пояснюють тим, що люди втомилися від стресу і напруження, які накопичились за два роки війни.
«Ми провели дослідження і побачили, що у споживача є потреба в позитивних емоціях, пов’язаних з Новим роком. Тому вирішили зробити конкурс та мотивувати торгові центри на створення найкращих новорічних декорацій. Темою був потяг до Перемоги, українська символіка та символ 2024 року — Дракон», — зазначив директор з роздрібної торгівлі Дмитро Танько.
Найкращі декорації до нового року створили в торговому центрі у Дніпропетровській області — в смт Слобожанське, а також у Полтаві та Львові.
Лідером продажів став символ нового року. За три тижні листопада в мережі було продано 50% асортименту із драконами. При чому однаково мають високий попит м’які іграшки, фігурки з різних матеріалів, ялинкові прикраси у вигляді драконів або кульки з ручним розписом чи зображенням дракона.
«Також в топі святкових товарів гірлянди, але якщо торік гірлянди на батарейках були просто джерелом світла в помешканнях, то цьогоріч українці декорують ними свої оселі. Наступну сходинку займають пластикові іграшки. Четверте місце за головною красунею свята — ялинкою. Трендом сезону є литі ялинки висотою 210–230 см. Вони більш схожі на живі, представлені в різних варіаціях, але найбільший попит на засніжені. І закриває ТОП 5 флористична група товарів, це різні гілочки та квіточки, які в поєднанні з гірляндами й легкими пластиковими іграшками використовують для створення композицій, вінків, букетів або оформлення фотозон», — коментує керівник департаменту товарів для свят Олена Поліковська.
Також цього року спостерігається великий попит на патріотичну колекцію іграшок від національних виробників.