All Retail
Опубліковано

Українська продукція повинна стати знаком якості на міжнародному ринку — AFINA Group

Ключовою тезою XV Міжнародної практичної конференції Food&NonFoodMaster-2024, яка зібрала понад 550 ТОП-менеджерів, ключових фахівців роздрібних мереж та компаній-постачальників, стала тема розвитку та підтримки українського виробника та вихід українського бізнесу на новий рівень.

Український ритейл, представлений провідними мережами України, підкреслював необхідність співпраці з вітчизняними виробниками та ділився власним досвідом сталої підтримки національного бізнесу.

AFINA Group, власник українського бренду «Вухастик», у своєму виступі на конференції, підтримала таку тенденцію, додавши, що продукція Made in Ukraine має стати синонімом якості на міжнародному рівні. Бренд «українське» дійсно має всі шанси стати знаком якості для всього світу, — вважають в компанії.

Олексій Соболєв, директор з розвитку AFINA Group, у своєму виступі наголосив, що розвиток українських брендів на міжнародному ринку має стати спільною національною ідеєю для українських виробників та держави.

Національна ідея розвитку українських брендів і товарів важлива для України, і не лише для її іміджу. Якість українських товарів — це не тільки обличчя нашої держави, а й приріст експорту.

«Не зважаючи на поточні світові реакції щодо експорту українських товарів — це, наразі, актуальне завдання для бізнесів та держави в цілому. Збільшення частки експорту необхідне для національного ВВП та відновлення, — підкреслив Олексій Соболєв. — Ми повинні відновлювати власне виробництво і сфокусуватися на розвитку експорту та формуванні високої якості та статусу продукції Made in Ukraine на міжнародному ринку. Наш бренд «Вухастик» вже представлений на ринках окремих держав ЄС, і ми плануємо розширення на інші території».

У своєму виступі Олексій Соболєв також подякував кожній мережі, яка сьогодні підтримує якісні українські бренди, і закликав об’єднатися задля спільної підтримки й просування товарів українських виробників як всередині країни, так і за її межами.

За 20 років роботи AFINA Group пройшла довгий шлях від дистрибуції до розвитку брендів українського виробництва в Україні та за кордоном. Створення власного бренду «Вухастик» започаткувало новий тренд в українському виробництві, сформувавши категорію товарів побутової хімії та догляду для усієї сім’ї. Усього за пів року «Вухастику» вдалося стати головним дитячим брендом на полицях усіх провідних мереж України та розпочати продаж товарів за кордоном. Тож у компанії впевнені, що якісна продукція українських виробників має великий потенціал і можливість посісти гідне місце на полицях європейських та міжнародних торгових точок. AFINA Group підтримує стратегічну задачу держави щодо збільшення долі української продукції, активно розвиваючи власні бренди та плануючи вихід продукції ТМ «Вухастик» на нові європейські ринки.

«Головна подія року для ритейлерів та постачальників — виставка і конференція Food&NonFood Master-2024 — об’єднала український бізнес навколо важливої мети — підтримки й розвитку українського виробництва і його виходу на новий рівень. Ми вдячні компанії AFINA Group за порушення такого важливого питання як формування іміджу українського бренду за межами країни. Такі бренди як «Вухастик», дійсно сприяють створенню позитивного сприйняття української продукції серед європейських споживачів», — зазначили організатори конференції.

Made in Ukraine як національна ідея і знак якості на європейському ринку — такою сьогодні вбачають свою місію в AFINA Group і такою була одна із ключових тем обговорення на XV Міжнародній конференції Food&NonFoodMaster.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або