Олексій Соболєв: «Якість та безпека при використанні — це must have для роботи на європейських ринках»
Головна бізнес-подія українського ритейлу та виробництва товарів, конференція FoodNonFoodMaster&CatManMaster-2024, що відбулась 18-19 квітня 2024 р., зібрала понад 550 ТОП-менеджерів, ключових фахівців роздрібних мереж та компаній-постачальників.
Ключовою темою конференції Food&NonFoodMaster-2024 стала тема розвитку та підтримки українського виробника та вихід українського бізнесу на новий рівень. Український ритейл, представлений провідними мережами України, підкреслював необхідність співпраці з вітчизняними виробниками та ділився власним досвідом сталої підтримки національного бізнесу.
AFINA Group, як власник українського бренду “Вухастик”, у своєму виступі на конференції, підтримала таку тенденцію, додавши, що продукція Made in Ukraine має стати синонімом якості на міжнародному рівні. «Бренд “українське” дійсно має всі шанси стати знаком якості для всього світу», - вважають в компанії.
Більш детально про це в інтерв’ю для AllRetail розповів Олексій Соболєв, директор з розвитку AFINA Group.
Олексію, під час вашого виступу на XV Міжнародній практичній конференції Food&NonFoodMaster-2024 Ви висловили думку, що українська продукція повинна стати знаком якості на міжнародному ринку. Можете розповісти більше про це?
Так, звісно. Ми вважаємо, що продукція Made in Ukraine має потенціал стати синонімом якості на міжнародному рівні. В нашій країні багато професійних рішень, креативних ідей і також немало відповідальних виробників, які керуються не суто одномоментними вигодами, а дійсно вкладаються в дослідження, розробки та у виробництво якісної продукції. Так, це потребує інвестицій та додаткових витрат, але ті, хто хоче грати на цьому ринку «в довгу», це розуміють і дуже відповідально до цього ставляться. На жаль, саме кризи часто відкривають нам очі і змушують інакше дивитися на багато речей. Війна в нашій країні на деякий час трохи стерла кордони, змусила багатьох бізнесменів усвідомити нові сенси. Саме тому у своєму виступі я наголосив на необхідності розвитку українських брендів на міжнародних ринках, і це мусить бути не суто викликом для окремих компаній – це має стати спільною національною ідеєю для українських виробників та держави.
Чому саме зараз актуально говорити про розвиток експорту української продукції?