Як війна впливає на цінову політику торгових мереж — у квітневому журналі All Retail
На формування ціни товару для споживача впливає ряд факторів: від вартості оренди до собівартості продукту. Однак війна змінює економічний ландшафт і відповідно цінову політику ритейлерів. У квітневому випуску журналу All Retail в матеріалі «Соціальна відповідальність і заробіток: як війна впливає на цінову політику торгових мереж?» розкрито тему стратегій ціноутворення мереж, змін у витратах та впливу уряду на формування цін.
Окрім цього, в журналі ви знайдете такі матеріали:
Думка. Куди рухається український маркетинг: 20 висновків за підсумками Ukrainian Marketing Forum.
Інтерв’ю з Олексієм Соболєвим, директором з розвитку компанії AFINA Group.
Закордон. Поляки бідкаються: закон про мобілізацію збільшить кількість нелегалів та зменшить кількість сезонних працівників.
Технології. В центрі уваги — комфорт покупця. Ергономічні холодильні дисплеї Comfort.
Обладнання. Магазин «Utile» у Франції на СО2.
Інтерв’ю. Багаторівнева система контролю якості продуктів від ЕКО МАРКЕТ.
Консалтинг. Демографія, працевлаштування та страхові рішення для бізнесу.
Інфографіка. Які мережеві магазини відкрились в Україні у березні 2024 року?
Прочитайте журнал, перейшовши за посиланням.
Оформити підписку на журнал можна двома способами: написати на адресу office@allretail.com.ua або телефоном +38 (067) 370 68 42, +38 (050) 378 78 61.