All Retail
Опубліковано

Cibus 2024: інсайти та тенденції розвитку сирної галузі

Cibus — міжнародна щорічна продовольча виставка-ярмарок, що проходить в Італії. Цього року представники агропродовольчого сектору з Європи зустрілися у місті Парма, щоб презентувати власний продукт, дослідити інновації галузі та обмінятися досвідом.

Оксана Чернова — сирна експертка, амбасадорка української сирної культури, суддя міжнародного сирного конкурсу World Cheese Awards — детально оглянула сирний павільйон виставки та ділиться своїми професійними спостереженнями.

Cibus 2024 vs 2023

Цьогоріч Cibus вразив масштабним та креативним підходом до організації стендів. Виробники зосередилися на презентації продукції, щоб вона дійсно запам’яталася відвідувачам.

Поєднання кольорів, форм, автентичних деталей та яскрава подача створили загальне враження «естетично-інстаграмної» події.

Щодо самих учасників, цього року нових виробників не було. Організатори зосередилися на стабільності, розвитку та побудові нетворкінгу між вже відомими брендами, адже вони складають основу галузі та задають тенденції на майбутнє.

Зараз чітко вимальовувалися такі тенденції розвитку:

  • реновація упаковки,
  • розширення асортименту завдяки додаткам або сирам з довшою витримкою та новою рецептурою,
  • акцент на екологічне пакування,
  • ставка на сири з історією,
  • важливі готові рішення для споживача та колаборації з іншими брендами супутніх до сиру продуктів.

Малі підприємці також були представлені на виставці у павільйоні інновацій. Загалом, робили акцент на автентичності та представляли незвичний продукт зі стабільною рецептурою. Наприклад, сир із вишнею від італійського виробника.

WOW-сири та поєднання

"Подарувати враження" та «створити емоцію» — ці два словосполучення могли б бути слоганами для Cibus 2024.

Ось які сири виділила Оксана Чернова:

  • Буйволина бурата ручного виробництва з маленькими буйволиними моцарелами всередині.
  • Овечий сир із вишнею. Його рецептуру ще вдосконалюють.
  • Сир у макових квітах.
  • Копчений сир з блакитною пліснявою від виробника, який отримав винагороду на італійському конкурсі сирів.

Експертка ProCheese оцінила і сирні поєднання, зокрема: фісташкове песто, мостарду з червоними томатами та мостарду з динею та кавою.

Такі виставки не лише дають змогу краще дослідити гастрономічну сферу, а й черговий раз нагадати міжнародній спільноті про події в Україні. Тож представники ProCheese та Ardis Group беруть участь у більшості міжнародних галузевих подіях. Детальні результати тенденцій висвітлюють на вебінарах наприкінці року.

А про проміжні підсумки, інсайти та тренди розповідають на своїх сторінках у соцмережах. Тож підписуйтеся, щоб тримати руку на пульсі розвитку професійного сироваріння.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або