All Retail
Опубліковано

У темряві, але в теплі: літній блекаут і його виклики для ритейлу — читайте у журналі All Retail за червень

Російські обстріли енергетичної інфраструктури України призвели до чергових масових відключень електроенергії у населених пунктах нашої держави. Відмінність від попереднього подібного періоду лише в тому, що тепер світла не вистачає навіть влітку. Від цього страждають як громадяни, так і бізнес. Ми не обійшли осторонь цю тему, тому у журналі знайдете матеріал «У темряві, але в теплі: літній блекаут і його виклики для ритейлу».

Окрім цього, прочитаєте такі рубрики:

Дослідження. Roshen у рейтингу найкращих брендів Східної Європи.

Наше опитування. Що думають представники торгівлі про економічне бронювання працівників?

Споживчі товари. Ексклюзивна колаборація італійського бренду Fiorelli та відомої української мисткині Дарії Альошкіної.

Інтерв’ю. З чого починалася та як розвивається логістика у «Файно маркет».

Іноземний досвід. Бренди у Європі: які марки займають лідерські позиції за вибором споживачів.

Дослідження. Скільки наторгували food-ритейлери України у 2023 році.

Консалтинг. Яку страховку обрати для свого колективу?

Інфографіка. Які мережеві магазини відкрились в Україні у травні 2024 року?

Закордон. Nemiroff у рейтингу найбільш продаваних горілчаних брендів 2023 року.

Подія. Виставка Buyer Point 2024: приголомшливий успіх!

Споживчі товари. «Вухастик»: турбота про дітей та підтримка сімей у важкі часи — наша соціальна відповідальність.

Прочитайте журнал, перейшовши за посиланням.

Оформити підписку на журнал можна двома способами: написати на адресу office@allretail.com.ua або телефоном +38 (067) 370 68 42, +38 (050) 378 78 61.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або