All Retail
Опубліковано

Roshen у рейтингу найкращих брендів Східної Європи

Український кондитерський бренд Roshen продемонстрував успішне зростання CRP на 30,5%.

У цьогорічному звіті компанії Consumer Panel Services GfK у партнерстві з Kantar Worldpanel «Brand Footprint in Europe 2024 Rising above: How leading brands weather the storm» («Сліди брендів у Європі 2024: як провідні марки витримують шторм») зазначено, що у країнах Центральної та Східної Європи (ЦСЄ) бренди фіксують значно кращі показники, ніж у країнах Західної та Південної Європи (ЗПЄ). У той час як лише 39% брендів у Західній Європі здатні до зростання, половина всіх брендів у Східній Європі процвітають на рівні з глобальними показниками. Зокрема, український кондитерський бренд Roshen продемонстрував успішне зростання CRP на 30,5%.

Споживчі настрої у Східній Європі

У Східній Європі трохи більше половини (52%) покупців віддають перевагу брендам, ніж власним торговим маркам. Для порівняння: у всій Західній Європі більшість покупців (55%) віддають перевагу брендам, а в Австрії ця цифра становить 64%. Бренди виявилися стійкими у регіоні ЦСЄ, але висока вартість життя спонукала ВТМ до зростання на 19% у 2022 році та на +16% у 2023 році.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або