All Retail
Опубліковано

Нове обличчя Aldi Nord: як оновлена концепція магазинів змінює шопінг в Німеччині

Оновлена концепція магазинів Aldi Nord у Німеччині робить акцент на свіжості, зручності та ефективності. Фрукти й овочі тепер у центрі уваги, а власні бренди ще більше підкреслюють якість за доступною ціною. Оптимізуючи внутрішні процеси, ритейлер прагне зробити покупки комфортнішими, а роботу персоналу – ефективнішою.

В рамках стратегії трансформації, Aldi Nord у 2018 році впровадила у Німеччині нову концепцію магазинів під назвою ANIKo (Aldi Nord Instore Konzept). З того часу ця модель магазину вже кілька разів оновлювалася. Відтоді формат постійно вдосконалюється, і остання версія ставить у центр уваги продукцію «фреш» та покращені процеси обслуговування.

Одне з найпомітніших нововведень по всій країні з початку 2022 року – переміщення відділу фруктів і овочів до самого входу в магазин. У попередній же моделі дискаунтер розміщував свій фірмовий відділ з перехресними полицями в задній частині магазину.

Фрукти й овочі стали стратегічним відділом для Aldi Nord. У травні цього року компанія заявила, що прагне стати “беззаперечним лідером за ціною” в цій категорії. За рік мережа збільшила свою частку на ринку на 1,5 процентних пункта. Для досягнення цієї мети Aldi Nord раніше оголосила, що готова на певний час піти на зниження маржі.

З комерційного погляду, новий план розташування магазинів робить більший акцент на зручних, веганських та вегетаріанських продуктах. 

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або