
Мережа «Сільпо» запустила мобільну гру для дітей Сhroma Legends
Мережа супермаркетів «Сільпо» представила Chroma Legends — мобільний турнірний бравлер з унікальним всесвітом, командними битвами та реальними суперпризами.
В основі гри — легенда про Магічну Призму, джерело чистої енергії світла. Її сяйво створило різні виміри. Але пітьма злякалася поглинання і розбила Призму. Уламки стали магічними фарбами, джерелом сили, технологій і бойових мистецтв, та розлетілися різними світами.
- У Хроматеку роботи використовують фарби для живлення своїх механізмів.
- У Таємничих Землях Єдиноборств воїни опановують магію кольорів, щоб вдосконалювати бойові навички.
- У Фаунасферії бунтарі перетворюють фарби на живі графіті.
- А у Хроміумі вчені досліджують силу фарб та відкривають шлях до нових технологій.
Гравці мандрують всесвітом, щоб знайти уламки Призми, опанувати силу фарб і завоювати місце у Суперлізі.
У Chroma Legends є турнірна складова. Кожні два тижні відбуватиметься новий тематичний поєдинок з гарантованими нагородами та суперпризами від «Сільпо». Механіка проста: гравці виконують завдання та отримують бали. Грати можна як одному, так і командою. Однак гуртом легше набирати турнірні бали. Долучитися до турніру можна на будь-якому етапі — це не впливає на шанси на перемогу.
Ще більше можливостей для гравців відкриває застосунок «Сільпо», який взаємодіє із грою. У ньому можна виконувати завдання й отримувати ексклюзивні скіни та подарунки. Вони легко телепортуються в застосунок Chroma Legends. Балобонуси програми лояльності «Власний рахунок» можна обміняти на ігрову валюту — кристали.
«Chroma Legends — це більше, ніж гра. Вона поєднує розваги для дітей із щоденними покупками батьків і відкриває нові можливості для взаємодії. Ми віримо, що вона не лише принесе задоволення, а й допоможе дітям розвивати командний дух, спілкуватися та об’єднуватися заради спільної мети», — розповідає Катерина Огуряєва, директорка з маркетингу мережі «Сільпо».
«Loyalty Games розробили першу у світі програму лояльності для ритейлу, яка базується на змагальній механіці у багатокористувацькій мобільній грі. Ми впевнені, що поєднавши наш досвід у геймінгу та кіберспорті, а також досвід Сільпо у реалізації унікальних промо для своїх гостей, ми зможемо здивувати українців черговим топовим продуктом, створеним в Україні», — коментує Олександр Кохановський, Co-CEO та Co-Founder компанії Loyalty Games, що розробила Chroma Legends.
Колекційні картки, які відкривають героїв та артефакти у грі, можна придбати з 3 березня по 27 квітня у мережі супермаркетів «Сільпо». Або ж отримати за акційною ціною: 1 картку — за кожні 99 грн у чеку чи при купівлі товарів партнерів, які будуть виділені вставками у цінникотримачах, та 2 картки — при оплаті карткою Masterсard.