All Retail
Опубліковано

«Розумні магазини» у Німеччині — повільний старт, швидкий ріст та експансія у сільській місцевості

Німеччина почала впроваджувати безкасові формати пізніше за інші країни Європи. Але вже через шість років кількість «розумних магазинів» у країні сягнула 600. Згідно з дослідженням DHBW, 270 з 600 автоматизованих магазинів у Німеччині працюють у сільських районах. Ще 150 з них спеціалізуються на продажу товарів безпосередньо від фермерів, а 40 пропонують продукцію з м’ясних магазинів і пекарень.

Магазини з автоматизованими системами набирають популярності у сільських районах Німеччини. Нове дослідження Університету прикладних наук Баден-Вюртембергу (DHBW) показує, що популярність формату магазинів «від фермера до споживача» зростає. Це зумовлено законодавством щодо торгівлі в неділю, високими витратами на працю та бажанням людей отримувати зручний доступ до продуктів у сільській місцевості.

Ключові концепції розумних магазинів у Німеччині

У дослідженні професора роздрібної торгівлі продуктами харчування в університеті DHBW Стефана Рюшена, виокремлено 5 основних характеристик безкасових розумних магазинів: автоматизовані (не потребують касирів), працюють 24/7, мають невелику площу, використовують безготівкові платежі та вимагають обов’язкової реєстрації через додаток або картку.

Перший сучасний безкасовий магазин у Німеччині, який працює за системою Tante M, відкрився в липні 2019 року. З того часу ритейлери почали запускати власні автономні формати, що охоплюють різні напрямки. Серед яких convenience stores, торгові точки в місцях подорожей та продаж свіжих продуктів.

Grab & Go: обмежене застосування попри привабливість технології

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або