
Idealers та KFC запустили нову кампанію у рамках співпраці
З початку лютого мережа ресторанів KFC Україна пропонує своїм клієнтам Lunch Box, щоб нагадати, що обідня перерва – це важливо.
З 12:00 до 17:00 мережа пропонує шість варіантів меню з куркою, а дизайн ланч-боксу у вигляді ноутбука підкреслює ідею балансу між роботою та відпочинком.
Щоб візуально виділити нову обідню пропозицію, idealers створили дизайн ланч-боксу, що нагадує ноутбук, обклеєний наліпками, а ще запропонували декілька фішок для офлайн-комунікації в ресторанах.
Для зовнішніх та диджитал-проявів було також створено ківіжуали та рекламний ролик. Крім того, кампанія також охоплює інфлюєнс-маркетинг, YouTube-інтеграції та комунікацію в телеграм-каналах.