
«Сільпо» попросив вибачення у норвезьких чайок у новій рекламній кампанії
Мережа супермаркетів «Сільпо» встановила у центрі столиці Норвегії, Осло, сітілайти з написом: «Любі норвезькі чайки, вибачте, що забрали вашу смачну і свіжу рибу».
Це стало продовженням рекламної кампанії про рибну категорію, яку мережа «Сільпо» реалізувала спільно з креативною агенцією banda. Основне повідомлення — мережа «Сільпо» самостійно привозить свіжу рибу в Україну двічі на тиждень.
Ідея кампанії полягає в тому, що єдині, кого це може не влаштовувати, — це чайки, у яких «забирають» найкращу рибу. В усій комунікації — від роликів у соцмережах до коробок з піцою — з’явилися обурені чайки. Пернаті жалілися, що хтось краде у них обід просто з-під дзьоба. У «Сільпо» визнають: певна правда в цьому є.
«Не всі знають, що ми двічі на тиждень привозимо для наших Гостей свіжу рибу з Норвегії, Туреччини та Середземномор’я. Завдяки нашій здатності самостійно контролювати всі етапи та прямим контрактам з постачальниками, ми привозимо найсвіжішу рибу всього лише за три дні. І якщо для цього треба трішки посваритися з чайками — що ж, ми готові», — Ірина Звєрєва, заступник директора комерційного з напрямку «Риба та м’ясо».
Кампанія викликала безліч емоцій у гостей: хтось щиро посміявся, а хтось навіть поспівчував пернатим.
«Ми подумали, що якщо є така реакція, то треба вибачитися перед чайками. Сподіваємося, вони прочитають наше повідомлення та пробачать нам», — прокоментував артдиректор banda Олексій Приліпка.
Щоб птахи точно побачили послання, борди встановили в їхньому улюбленому районі — на набережній Aker Brygge, де Осло-фьорд з’єднується з відкритим морем.