
Мережа EVA закордоном: які плани масштабування найбільшого дрогері-ритейлера
Мережа магазинів EVA готується до виходу на міжнародний ринок, розглядаючи різні країни, зокрема Індію та південні європейські держави.
Засновник компанії EVA Руслан Шостак поділився планами розвитку в інтерв’ю Fedoriv Vlog: «У нас є плани зростання. Ми дивимося багато країн, навіть почали дивитись Індію, дивимося європейські південні країни».
За його словами, компанія має амбітні цілі зростання, і EVA не обмежується лише фізичними магазинами, а орієнтується також на потужний онлайн-ресурс. «Я бачу EVA не тільки як офлайнера, а як дуже потужного онлайнера. І бачу її не тільки в країні, тому це можливо не мільярдний, а багатомільярдний бізнес», — зазначив він.
Руслан Шостак зазначив, що вже до кінця цього року або на початку наступного, компанія зможе визначити стратегічні кроки для виходу на нові ринки.
Щодо мережі супермаркетів Varus, яку він також очолює, підприємець вважає, що цей бізнес ще має значний потенціал для розширення на внутрішньому ринку. «35-40% продуктового ринку знаходиться в чорній зоні — відкриті ринки, маленькі підприємці. АТБ, "Сільпо", Novus – ми всі разом не з'їли навіть 70% ринку. Тобто ще є відсотки, дуже великий відсоток», — зазначив він.
Руслан Шостак вважає, що для повного освоєння внутрішнього ринку знадобиться близько 10 років, при цьому 5-7% ринку залишиться за малим бізнесом, але великі мережі разом зможуть захопити до 90% ринку.