All Retail
Опубліковано

Майже 3000 ритейлерів вийшли на новий маркетплейс Kaufland у Франції

Покупці Kaufland у Франції тепер можуть замовляти з асортименту понад трьох мільйонів товарів у більш ніж 6 400 категоріях.

У компанії повідомили, що платформа дозволяє французьким ритейлерам продавати свої товари не лише на внутрішньому ринку, а й у шести інших європейських країнах, зокрема у Польщі, Австрії та незабаром в Італії, де сервіс також стартує найближчим часом.

Наразі через маркетплейс Kaufland у шести країнах Європи працюють близько 13 000 ритейлерів, а 2 800 онлайн-продавців уже зареєструвалися на французькій платформі.

Kaufland зазначає, що ритейлери, які продають на всіх його маркетплейсах, можуть охопити потенційно 81 мільйон онлайн-покупців у чинних країнах присутності. Додавши ще 37 мільйонів у Франції та 22 мільйони в Італії, загальна кількість потенційних клієнтів зросте майже до 140 мільйонів.

Компанія позиціонує маркетплейс як європейську альтернативу світовим e-commerce-гігантам, прагнучи зробити міжнародні продажі максимально простими для ритейлерів. Для цього Kaufland пропонує безкоштовні послуги — від перекладу даних про товари до юридичної підтримки.

Маркетплейс відповідає вимогам безпеки даних і регулюється європейським законодавством. У Kaufland наголошують, що платформа створена для забезпечення чесних умов і конкурентних цін.

Геральд Шьонбухер, генеральний директор Kaufland e-commerce, зазначив, що запуск дозволить французьким покупцям отримати доступ до мільйонів нових пропозицій та товарних лінійок.

«Наша мета — зрештою запропонувати клієнтам у Франції асортимент, співмірний із німецьким, де вже доступні 45 мільйонів товарів. Крім того, ми прагнемо стати провідною європейською платформою у країні для французьких ритейлерів, щоб вони могли легко, зручно та успішно продавати свої товари як на національному, так і на міжнародному рівнях», — сказав він.

Kaufland входить до складу Schwarz Group, якій також належить Lidl, і управляє понад 1 600 магазинами у восьми країнах Європи.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або