All Retail
Опубліковано

Британська мережа тестує візки з ШІ для автоматичного сканування товарів

Британська мережа супермаркетів Waitrose тестує розумні візки для покупок, які використовують штучний інтелект для розпізнавання товарів. Сума покупок оновлюється в режимі реального часу, а сама технологія обіцяє значні переваги й для самої мережі.

«Візок працює подібно до наших сканерів „scan, pay, go“, але з більшим екраном. Він розпізнає кожен товар, який кладуть або виймають із візка, та миттєво оновлює список покупок і їхню вартість — покупці можуть легко контролювати витрати», — говорять у мережі.

Технологія складається з пристрою, схожого на кермо, який кріпиться до звичайного візка Waitrose.

Покупці сканують штрихкоди товарів перед тим, як покласти їх у візок — так само, як це робиться зі звичайним ручним сканером. Камери на пристрої, розташовані з тильного боку, перевіряють товари після того, як їх покладено у візок.

Пристрої зберігаються на зарядній станції біля входу до магазину і активуються після сканування картки лояльності покупця.

Товари на вагу потрібно попередньо зважити на спеціальних вагах у проходах магазину та відсканувати штрихкод.

Хлібобулочні вироби обираються зі списку на екрані пристрою перед тим, як їх класти у візок. Товари зі знижкою вимагають сканування жовтого стікера.

Пристрої постачає ізраїльська компанія Shopic. Технологія дозволяє ритейлерам відстежувати усе, що відбувається на торговому майданчику. Зокрема, супермаркети можуть використовувати дані про розташування пристроїв, щоб аналізувати скільки часу покупці проводять у кожному проході, яким маршрутом вони рухаються по магазину та як взаємодіють із полицями.

Також екрани пристроїв можуть показувати контекстну рекламу й персоналізовані пропозиції.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або