
Йти в ногу з часом: ребрендинг мережі Porichka market
Сьогодні необхідність візуальних та концептуальних змін розуміють не тільки системні ритейлери, а й локальні гравці роздрібного ринку. Нещодавно свій ребрендинг провела мережа мінімаркетів «Богема», торгові точки якої розташовані в околицях Львова. Тепер вона функціонує як сучасна мережа Porichka market.
Ольга Лисоконь, власниця мережі Porichka market, пояснює, що сучасний ринок вимагає йти в крок з часом: «Наш старий брендинг історично був більше прив’язаний до першої локації і точно не відповідав поточному стану бізнесу».
Відповідаючи на питання про основні трансформації в магазинах, Ольга Лисоконь в першу чергу звертає увагу на зміни у просторі та покращенні зручності здійснення покупок, акценті на сервісі. Крім того, в маркетах додали фудзону, де можна випити справжньої італійської кави, скуштувати свіжу випічку або домашні десерти, а також ввели нову товарну групу — фермерські товари (домашня кисломолочна та мʼясна продукції).
«Ми робимо ставку на поєднання зручності та «домашньої» атмосфери. Це відповідає загальним тенденціям на українському ринку, де покупці дедалі частіше очікують від невеликих магазинів не лише швидких покупок, а й емоційного досвіду, — пояснює Ольга Лисоконь. — А фермерські продукти, кава та випічка — це лише перші кроки в цьому напрямку».