All Retail

Ринок роздрібної торгівлі продовольчими товарами України: Поточний стан і прогнози розвитку на другу половину 2020-2021 рр.

Ринок роздрібної торгівлі продовольчими товарами України: Поточний стан і прогнози розвитку на другу половину 2020-2021 рр.

Вартість
7600 грн.

Замовлення рахунку для
юридичних осіб та ПП

Онлайн-оплата
для фізичних осіб

Кількість сторінок - 73

Формат подачі – PDF

Мова - російська

Основний акцент в звіті був зроблений на аналізі та підведенні підсумків розвитку продуктового рітейлу України в останні роки, а також визначення можливих шляхів його еволюції на найближче майбутнє. У дослідженні детально висвітлена картина сучасного етапу розвитку торговельних мереж України, проаналізовано основні тенденції та закономірності, систематизовані дані по фізичних показниках найбільших рітейлерів України в розрізі форматів, регіонів і міст.

Окрема частина звіту містить інформацію про рівень насиченості ринку роздрібної торгівлі (рітейлу) продовольчими товарами в Україні.

Крім того, в дослідженні було проаналізовано діяльність найбільших торгових операторів України («АТБ», Fozzy Group, METRO, «АШАН», «Рітейл Групп», «Таврія В», «Наш Край», «КОЛО»). Акцент при цьому був зроблений на аналіз стратегії і експансії цих компаній, а також зроблені прогнози їх розвитку в найближчому майбутньому.

Левова частка звіту «Ринок роздрібної торгівлі продовольчими товарами України: Поточний стан і прогнози розвитку на другу половину 2020-2021 рр.» присвячена прогнозам. Зокрема, в дослідженні міститься аналіз того, якими будуть споживчі переваги українців, як будуть розвиватися в Україні ринки private labels, органічних продуктів харчування, інтернет-торгівлі, злиттів і поглинань. Крім того, ми описали, які рітейлери будуть диктувати моду на ринку в 2020-2021 рр.

Дата публікації:

Вартість
7600 грн.

Розділ 1. Економічна характеристика розвитку України в 2019-2020 рр. Роль роздрібної торгівлі в економіці країни.

Розділ 2. Основні тенденції розвитку українського ринку роздрібної торгівлі продовольчими товарами в 2019-першій половині 2020 рр.

- Ключові тренди

- Динаміка зростання магазинів в Україні

- Розвиток торгових FMCG форматів в Україні

Розділ 3. Насиченість ринку сучасної роздрібної торгівлі продовольчими товарами в Україні

Розділ 4. Характеристика стратегії, експансії і прогнози розвитку в найближчому майбутньому основних торгових операторів FMCG України

- «АТБ»

- Fozzy Group

- «АШАН»

- «Рітейл Груп»

- «Наш Край», SPAR

- METRO Cash & Carry

- «Таврія В»

- NOVUS

- «КОЛО»

Розділ 5. Прогнози розвитку українського рітейлу в другій половині 2020-2021 рр.

- Споживчі переваги жителів України в 2019-2020 рр.

- Ринок власних торгових марок в Україні

- Органічні продукти в Україні

- Перспективи інтернет-торгівлі в Україні

- Перспективні торгові формати

- Злиття і поглинання на ринку рітейлу України

- Які рітейлери будуть розвиватися в Україні в другій половині 2020-2021 рр.

·       Макроекономічні показники розвитку економіки України, 2006-2019 рр.

·       Основні показники розвитку споживчого ринку в Україні, 2006-перша пол. 2020 рр.

·       Динаміка роздрібного товарообігу підприємств України, 2003-2020 рр., млн грн

·       Динаміка роздрібного товарообігу підприємств України, січень-червень 2020 р. млн грн

·       Індекс інфляції в Україні, січень-червень 2020 р., %

·       Останні приклади виходу FMCG рітейлерів України в нові для себе формати, 2019-2020 рр.

·       Розподіл продовольчих рітейлерів України за географічними типами операторів, червень 2020 р.

·       Кількість ринків з продажу споживчих товарів в Україні, 1990-2015 рр., од.

·       Які продовольчі мережі України розвивають власну онлайн-торгівлю

·       ТОП 10 торгових операторів FMCG України за кількістю торговельних точок, червень 2020 р.

·       Формати магазинів FMCG, які відкривалися в Україні в першому півріччі 2020 року, %

·       Основні роздрібні формати FMCG магазинів в Україні, червень 2020 р., кв.м

·       Динаміка зростання торгових площ FMCG магазинів сучасних форматів в Україні, 2008-2020 рр., кв.м

·       ТОП 10 торгових операторів FMCG України за сумарною торговою площею, червень 2020 р.

·       Динаміка насиченості ринку роздрібної торгівлі України сучасними FMCG магазинами, 2008-2020 рр., кв.м / 1 ​​тис. жит.

·       Рейтинг найбільших міст України за ступенем насиченості ринку роздрібної торгівлі, кв.м. / 1000 чол., червень 2020 р.

·       Насиченість території України продовольчими магазинами сучасних форматів, червень 2020 р.

·       Динаміка кількості магазинів мережі "АТБ", 2008-2022 рр.

·       Динаміка відкриття нових магазинів компанії "АТБ-маркет", 2008-2020 рр.

·       Динаміка кількості магазинів компанії Fozzy Group, 2008-2022 рр.

·       Динаміка кількості магазинів мережі «АШАН», 2008-2022 рр.

·       Динаміка кількості магазинів компанії Volwest Retail, 2008-2022 рр.

·       Динаміка кількості магазинів мережі «КОЛО», 2017-2022 рр.

·       ТОП-6 рітейлерів Україні за кількістю найменувань товарів під власними торговими марками, кількість SKU в 2019 р.

·       Динаміка зростання ринку СТМ в секторі продовольчого рітейлу України, 2014-2021 рр.

·       Кількість операторів органічного ринку України, 2016-2019 рр.

·       Обсяг ринку органічних продуктів харчування України, 2008-2019 рр., млн USD

·       Найпопулярніші продовольчі товари з доставкою додому в Україні, серпень 2020 р., %

·       Насиченість території України FMCG магазинами різних форматів, червень 2020 р. кв.м. / 1000 жит.

·       Прогноз зростання торгових площ FMCG магазинів сучасних форматів в Україні, 2008-2021 рр., кв.м

·       Які рітейлери будуть нарощувати площі в другій половині 2020 р., кв.м.

·       Магазини яких форматів будуть відкриватися в Україні в другій половині 2020 р.

·       Де будуть відкривати магазини продовольчі рітейлери України в другій половині 2020 року (регіони)

·       Плани найбільших FMCG рітейлерів України з розвитку в другій половині 2020-2021 рр.

·       Які великі FMCG магазини плануються до відкриття в Україні в другій половині 2020-2022 гг.

·       ТОП 10 продовольчих операторів України за регіональним покриттям, червень 2020 р.

·       Динаміка насиченості ринку сучасної роздрібної торгівлі України сучасними FMCG магазинами, 2008-2020 рр., кв.м. / 1 ​​тис. жит.

·       Насиченість території України магазинами різних форматів, кв.м. / 1000 жителів, червень 2020 р.

·       Прогноз зростання торгових площ FMCG магазинів сучасних форматів в Україні, 2008-2021 рр., кв.м.

·       Які рітейлери будуть нарощувати площі в другому півріччі 2020 р кв.м.

·       Прогноз приросту торговельних площ у другій половині 2020 р. по основним роздрібним форматам магазинів FMCG, кв.м.

·       В яких регіонах будуть нарощувати торговельні площі продовольчі рітейлери України в другій половині 2020 року

·       Плани найбільших FMCG рітейлерів України з розвитку в другій половині 2020 року

All Retail пропонує цінні ринкові знання, необхідні для прийняття рішень в сфері торгівлі. Ми надаємо інформаційні та консультаційні послуги для представників торгових мереж, виробників FMCG товарів та інших гравців роздрібного сектору — від аналізу всього ритейл-ринку до аналізу конкуренції, окремих сегментів або операторів.

All Retail — це комунікаційна B2B-компанія. Ми надаємо практичну і актуальну інформацію про ринок ритейлу і комерційної нерухомості через наші діловий електронний журнал, спеціалізований портал, аналітичні звіти та галузеві конференції.


Всі аналітичні звіти і випуски електронного журналу All Retail, представлені на сайті www.allretail.ua, надаються їх Замовникам в електронному вигляді. Електронна версія звіту надсилається на вказаний Замовником e-mail за його запитом.

All Retail надає послуги як юридичним, так і фізичним особам.


Що необхідно для оформлення замовлення?

  1. Оформлення замовлення для фізичних осіб:
    • після вибору товару натисніть кнопку «Купити»;
    • перед Вами з’явиться вікно входу (якщо Ви раніше реєструвалися на сайті) або реєстрації (для проходження реєстрації на сайті);
    • після входу у свій аккаунт Ви побачите вікно оплати з назвою обраного вами товару, його вартістю і можливими варіантами здійснення платежу. Введіть у відповідні рядки реквізити Вашої платіжної картки та натисніть кнопку «Оплатити».
  2. Оформлення замовлення для юридичних осіб:
    • після вибору товару натисніть кнопку «Купити»;
    • перед Вами з’явиться вікно для введення даних підприємства для формування рахунку-фактури і можливого оперативного зв’язку.

Оплата і ціни

  • Ціни, зазначені на сайті, є остаточними і не потребують доплат. Всі податки включені у вартість товару.

Способи оплати

  1. Безготівковий розрахунок для компаній-юридичних осіб:
    • Оплата замовлень клієнтами-юридичними особами можлива за безготівковим розрахунком. Після оформлення замовлення буде сформований рахунок на оплату, який ми відправимо на імейл Замовника. Всі необхідні для бухгалтерії документи згодом будуть відправлені поштовою службою.
  2. Банківська карта:
    • Оплата замовлення банківською картою проводиться через мережу Інтернет безпосередньо після оформлення замовлення.

Подальше поширення, перепродаж, копіювання та публікація досліджень або електронних журналів, придбаних на сайті www.allretail.ua, заборонені. Придбані продукти/послуги не можуть поширюватися Покупцем у відкритій мережі Інтернет, транслюватися і передаватися третім особам в будь-якому вигляді і будь-якими засобами, включаючи електронні, механічні, фотокопіювальні, записуючі або ін.

;

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або