Ринок роздрібної торгівлі продовольчими товарами України: Поточний стан і прогнози розвитку на другу половину 2020-2021 рр.
- Вартість
- 7600 грн.
Замовлення рахунку для
юридичних осіб та ПП
Онлайн-оплата
для фізичних осіб
Кількість сторінок - 73
Формат подачі – PDF
Мова - російська
Основний акцент в звіті був зроблений на аналізі та підведенні підсумків розвитку продуктового рітейлу України в останні роки, а також визначення можливих шляхів його еволюції на найближче майбутнє. У дослідженні детально висвітлена картина сучасного етапу розвитку торговельних мереж України, проаналізовано основні тенденції та закономірності, систематизовані дані по фізичних показниках найбільших рітейлерів України в розрізі форматів, регіонів і міст.
Окрема частина звіту містить інформацію про рівень насиченості ринку роздрібної торгівлі (рітейлу) продовольчими товарами в Україні.
Крім того, в дослідженні було проаналізовано діяльність найбільших торгових операторів України («АТБ», Fozzy Group, METRO, «АШАН», «Рітейл Групп», «Таврія В», «Наш Край», «КОЛО»). Акцент при цьому був зроблений на аналіз стратегії і експансії цих компаній, а також зроблені прогнози їх розвитку в найближчому майбутньому.
Левова частка звіту «Ринок роздрібної торгівлі продовольчими товарами України: Поточний стан і прогнози розвитку на другу половину 2020-2021 рр.» присвячена прогнозам. Зокрема, в дослідженні міститься аналіз того, якими будуть споживчі переваги українців, як будуть розвиватися в Україні ринки private labels, органічних продуктів харчування, інтернет-торгівлі, злиттів і поглинань. Крім того, ми описали, які рітейлери будуть диктувати моду на ринку в 2020-2021 рр.
Дата публікації:
- Вартість
- 7600 грн.
Розділ 1. Економічна характеристика розвитку України в 2019-2020 рр. Роль роздрібної торгівлі в економіці країни.
Розділ 2. Основні тенденції розвитку українського ринку роздрібної торгівлі продовольчими товарами в 2019-першій половині 2020 рр.
- Ключові тренди
- Динаміка зростання магазинів в Україні
- Розвиток торгових FMCG форматів в Україні
Розділ 3. Насиченість ринку сучасної роздрібної торгівлі продовольчими товарами в Україні
Розділ 4. Характеристика стратегії, експансії і прогнози розвитку в найближчому майбутньому основних торгових операторів FMCG України
- «АТБ»
- Fozzy Group
- «АШАН»
- «Рітейл Груп»
- «Наш Край», SPAR
- METRO Cash & Carry
- «Таврія В»
- NOVUS
- «КОЛО»
Розділ 5. Прогнози розвитку українського рітейлу в другій половині 2020-2021 рр.
- Споживчі переваги жителів України в 2019-2020 рр.
- Ринок власних торгових марок в Україні
- Органічні продукти в Україні
- Перспективи інтернет-торгівлі в Україні
- Перспективні торгові формати
- Злиття і поглинання на ринку рітейлу України
- Які рітейлери будуть розвиватися в Україні в другій половині 2020-2021 рр.
· Макроекономічні показники розвитку економіки України, 2006-2019 рр.
· Основні показники розвитку споживчого ринку в Україні, 2006-перша пол. 2020 рр.
· Динаміка роздрібного товарообігу підприємств України, 2003-2020 рр., млн грн
· Динаміка роздрібного товарообігу підприємств України, січень-червень 2020 р. млн грн
· Індекс інфляції в Україні, січень-червень 2020 р., %
· Останні приклади виходу FMCG рітейлерів України в нові для себе формати, 2019-2020 рр.
· Розподіл продовольчих рітейлерів України за географічними типами операторів, червень 2020 р.
· Кількість ринків з продажу споживчих товарів в Україні, 1990-2015 рр., од.
· Які продовольчі мережі України розвивають власну онлайн-торгівлю
· ТОП 10 торгових операторів FMCG України за кількістю торговельних точок, червень 2020 р.
· Формати магазинів FMCG, які відкривалися в Україні в першому півріччі 2020 року, %
· Основні роздрібні формати FMCG магазинів в Україні, червень 2020 р., кв.м
· Динаміка зростання торгових площ FMCG магазинів сучасних форматів в Україні, 2008-2020 рр., кв.м
· ТОП 10 торгових операторів FMCG України за сумарною торговою площею, червень 2020 р.
· Динаміка насиченості ринку роздрібної торгівлі України сучасними FMCG магазинами, 2008-2020 рр., кв.м / 1 тис. жит.
· Рейтинг найбільших міст України за ступенем насиченості ринку роздрібної торгівлі, кв.м. / 1000 чол., червень 2020 р.
· Насиченість території України продовольчими магазинами сучасних форматів, червень 2020 р.
· Динаміка кількості магазинів мережі "АТБ", 2008-2022 рр.
· Динаміка відкриття нових магазинів компанії "АТБ-маркет", 2008-2020 рр.
· Динаміка кількості магазинів компанії Fozzy Group, 2008-2022 рр.
· Динаміка кількості магазинів мережі «АШАН», 2008-2022 рр.
· Динаміка кількості магазинів компанії Volwest Retail, 2008-2022 рр.
· Динаміка кількості магазинів мережі «КОЛО», 2017-2022 рр.
· ТОП-6 рітейлерів Україні за кількістю найменувань товарів під власними торговими марками, кількість SKU в 2019 р.
· Динаміка зростання ринку СТМ в секторі продовольчого рітейлу України, 2014-2021 рр.
· Кількість операторів органічного ринку України, 2016-2019 рр.
· Обсяг ринку органічних продуктів харчування України, 2008-2019 рр., млн USD
· Найпопулярніші продовольчі товари з доставкою додому в Україні, серпень 2020 р., %
· Насиченість території України FMCG магазинами різних форматів, червень 2020 р. кв.м. / 1000 жит.
· Прогноз зростання торгових площ FMCG магазинів сучасних форматів в Україні, 2008-2021 рр., кв.м
· Які рітейлери будуть нарощувати площі в другій половині 2020 р., кв.м.
· Магазини яких форматів будуть відкриватися в Україні в другій половині 2020 р.
· Де будуть відкривати магазини продовольчі рітейлери України в другій половині 2020 року (регіони)
· Плани найбільших FMCG рітейлерів України з розвитку в другій половині 2020-2021 рр.
· Які великі FMCG магазини плануються до відкриття в Україні в другій половині 2020-2022 гг.
· ТОП 10 продовольчих операторів України за регіональним покриттям, червень 2020 р.
· Динаміка насиченості ринку сучасної роздрібної торгівлі України сучасними FMCG магазинами, 2008-2020 рр., кв.м. / 1 тис. жит.
· Насиченість території України магазинами різних форматів, кв.м. / 1000 жителів, червень 2020 р.
· Прогноз зростання торгових площ FMCG магазинів сучасних форматів в Україні, 2008-2021 рр., кв.м.
· Які рітейлери будуть нарощувати площі в другому півріччі 2020 р кв.м.
· Прогноз приросту торговельних площ у другій половині 2020 р. по основним роздрібним форматам магазинів FMCG, кв.м.
· В яких регіонах будуть нарощувати торговельні площі продовольчі рітейлери України в другій половині 2020 року
· Плани найбільших FMCG рітейлерів України з розвитку в другій половині 2020 року
All Retail пропонує цінні ринкові знання, необхідні для прийняття рішень в сфері торгівлі. Ми надаємо інформаційні та консультаційні послуги для представників торгових мереж, виробників FMCG товарів та інших гравців роздрібного сектору — від аналізу всього ритейл-ринку до аналізу конкуренції, окремих сегментів або операторів.
All Retail — це комунікаційна B2B-компанія. Ми надаємо практичну і актуальну інформацію про ринок ритейлу і комерційної нерухомості через наші діловий електронний журнал, спеціалізований портал, аналітичні звіти та галузеві конференції.
Всі аналітичні звіти і випуски електронного журналу All Retail, представлені на сайті www.allretail.ua, надаються їх Замовникам в електронному вигляді. Електронна версія звіту надсилається на вказаний Замовником e-mail за його запитом.
All Retail надає послуги як юридичним, так і фізичним особам.
Що необхідно для оформлення замовлення?
-
Оформлення замовлення для фізичних осіб:
- після вибору товару натисніть кнопку «Купити»;
- перед Вами з’явиться вікно входу (якщо Ви раніше реєструвалися на сайті) або реєстрації (для проходження реєстрації на сайті);
- після входу у свій аккаунт Ви побачите вікно оплати з назвою обраного вами товару, його вартістю і можливими варіантами здійснення платежу. Введіть у відповідні рядки реквізити Вашої платіжної картки та натисніть кнопку «Оплатити».
-
Оформлення замовлення для юридичних осіб:
- після вибору товару натисніть кнопку «Купити»;
- перед Вами з’явиться вікно для введення даних підприємства для формування рахунку-фактури і можливого оперативного зв’язку.
Оплата і ціни
- Ціни, зазначені на сайті, є остаточними і не потребують доплат. Всі податки включені у вартість товару.
Способи оплати
-
Безготівковий розрахунок для компаній-юридичних осіб:
- Оплата замовлень клієнтами-юридичними особами можлива за безготівковим розрахунком. Після оформлення замовлення буде сформований рахунок на оплату, який ми відправимо на імейл Замовника. Всі необхідні для бухгалтерії документи згодом будуть відправлені поштовою службою.
-
Банківська карта:
- Оплата замовлення банківською картою проводиться через мережу Інтернет безпосередньо після оформлення замовлення.
Подальше поширення, перепродаж, копіювання та публікація досліджень або електронних журналів, придбаних на сайті www.allretail.ua, заборонені. Придбані продукти/послуги не можуть поширюватися Покупцем у відкритій мережі Інтернет, транслюватися і передаватися третім особам в будь-якому вигляді і будь-якими засобами, включаючи електронні, механічні, фотокопіювальні, записуючі або ін.