All Retail

Рітейл України: ТОП 180 торгових операторів FMCG за кількістю магазинів, перша половина 2021 р. Тенденції та оновлені прогнози розвитку рітейлерів у другій половині 2021 р.

Рітейл України: ТОП 180 торгових операторів FMCG за кількістю магазинів, перша половина 2021 р. Тенденції та оновлені прогнози розвитку рітейлерів у другій половині 2021 р.

Вартість
7200 грн.

Кількість сторінок — 52

Формат подачі — PDF

Мова — російська

У дослідженні представлені дані про кількість відкриттів торгових обʼєктів сектору food-рітейлу України в першій половині 2021 р., проаналізовані ключові тренди розвитку ринку роздрібної торгівлі в зазначений період. Також в дослідженні наводиться рейтинг провідних продовольчих мереж країни за кількістю магазинів.

У самому рейтингу представлені всі діючі продовольчі торговельні мережі України. Вказується порядковий показник торгового оператора в новому рейтингу, назва управляючої компанії, назви торгових мереж, місце розташування центрального офісу, формати магазинів, кількість торгових точок станом на кінець червня 2021 року, кількість торгових точок станом на кінець 2020 року, динаміка зростання, кількість відкритих магазинів за 6 місяців 2021 року, кількість областей покриття.

Дата публікації:

Вартість
7200 грн.

Розділ 1. Вступ і методологія

Розділ 2. Загальна характеристика ринку роздрібної торгівлі продовольчими товарами України. Ключові тренди

Розділ 3. Лідери ринку роздрібної торгівлі продовольчими товарами України

Розділ 4. Популярні формати сучасної FMCG торгівлі України

Розділ 5. Регіони розвитку продовольчих рітейлерів України в першому півріччі 2021 р.

Розділ 6. ТОП 180 продовольчих операторів України за кількістю магазинів, червень 2021 р.

Розділ 7. Прогнози щодо розвитку ринку продовольчого рітейлу України та експансії ритейлерів у другому півріччі 2021 р.

Розділ 8. Основні висновки дослідження

· Динаміка роздрібного товарообігу підприємств України, січень-червень 2021 р., млн грн

· Динаміка роздрібного товарообігу підприємств України, 2003-2021 рр., млн грн

· Індекс інфляції в Україні, 2003-2021 рр.,%

· Індекс інфляції в Україні, січень-червень 2021 р., %

· Обсяг роздрібного товарообороту підприємств на одну особу в регіонах України, червень 2021 р., грн

· Розподіл продовольчих рітейлерів України за географічними типами операторів, червень 2021 р.

· Список food-рітейлерів України з національним покриттям, кількість магазинів, червень 2021 р.

· Розподіл кількості сучасних FMCG маркетів України серед всіх типів географічних операторів, червень 2021 р.

· Активність FMCG рітейлерів України по відкриттю нових магазинів за підсумками першого півріччя 2021 р., %

· Які типи рітейлерів наростили кількість своїх магазинів в січні-червні 2021 року, %

· Які типи FMCG рітейлерів відкривали нові магазини в Україні в першому півріччі 2021 року, од.

· Загальна кількість FMCG магазинів сучасних форматів в Україні, що обʼєднує понад 160 роздрібних компаній, 2009-2021 рр., од.

· Динаміка відкриття нових FMCG обʼєктів в Україні, 2007-2021 рр., од.

· Поквартальна динаміка відкриття магазинів FMCG в Україні в 2011-2021 рр.

· Кількість FMCG магазинів, закритих або проданих найбільшими операторами України в 2009-2021 рр., од.

· Магазини FMCG яких форматів закривалися в Україні в січні-червні 2021 р., %

· Динаміка загальної кількості магазинів компанії Fozzy Group, 2008-2021 рр.

· Динаміка відкриття нових магазинів компанії Fozzy Group, 2010-2021 рр.

· Динаміка загальної кількості магазинів мережі «КОЛО», 2017-2021 рр.

· Динаміка відкриття нових магазинів мережі «КОЛО», 2017-2021 рр.

· Динаміка загальної кількості магазинів мережі "АТБ", 2008-2021 рр.

· Динаміка відкриття нових магазинів компанії "АТБ-маркет", 2008-2021 рр.

· Динаміка загальної кількості магазинів компанії Volwest Retail, 2008-2021 рр.

· Динаміка відкриття нових магазинів компанії Volwest Retail, 2008-2021 рр.

· ТОП 5 FMCG операторів України за кількістю відкритих магазинів в першому півріччі 2021 р.

· ТОП 6 FMCG операторів України за кількістю відкритих магазинів в першому півріччі 2020 р.

· Співвідношення розподілу сумарних показників четвірки лідерів ринку food-рітейлу України

· Формати магазинів FMCG, які відкривалися в Україні в першому півріччі 2021 року, од.

· Формати магазинів FMCG, які відкривалися в Україні в першому півріччі 2020 року, од.

· Формати магазинів FMCG, які відкривалися в Україні в другому кварталі 2021 року, од.

· ТОП 5 FMCG операторів за кількістю відкриттів мінімаркетів в першому півріччі 2021 року, од.

· ТОП 5 FMCG операторів за кількістю відкриттів дискаунтерів в першому півріччі 2021 року, од.

· ТОП 5 FMCG операторів за кількістю відкриттів супермаркетів в першому півріччі 2021 року, од.

· ТОП 3 FMCG оператора за кількістю відкриттів магазинів біля дому в першому півріччі 2021 року, од.

· ТОП 2 FMCG оператора за кількістю відкриттів гіпермаркетів в першому півріччі 2021 року, од.

· Сучасні формати продовольчих магазинів, що розвиваються в Україні, од.

· Динаміка зростання магазинів сучасних FMCG форматів в Україні, 2016-2021 рр., од.

· Регіони України, в яких відкривалися магазини FMCG в першому півріччі 2021 року, %

· Регіони України, в яких відкривалися магазини FMCG в першому півріччі 2020 року, %

· У яких областях України відкривалися магазини FMCG в першій половині 2021 р.

· ТОП 10 продовольчих операторів України за регіональним покриттям, червень 2021 р.

· ТОП 180 продовольчих операторів України за кількістю магазинів, червень 2021 р.

· Магазини яких форматів будуть відкриватися в другій половині 2021 р.

· Де будуть відкривати магазини продовольчі рітейлери України в другій половині 2021 року (регіони), %

· Плани найбільших FMCG рітейлерів України з розвитку в другій половині 2021 року

All Retail пропонує цінні ринкові знання, необхідні для прийняття рішень в сфері торгівлі. Ми надаємо інформаційні та консультаційні послуги для представників торгових мереж, виробників FMCG товарів та інших гравців роздрібного сектору — від аналізу всього рітейл-ринку до аналізу конкуренції, окремих сегментів або операторів.

All Retail — це комунікаційна B2B-компанія. Ми надаємо практичну і актуальну інформацію про ринок рітейлу і комерційної нерухомості через наші діловий електронний журнал, спеціалізований портал, аналітичні звіти та галузеві конференції.


Всі аналітичні звіти і випуски електронного журналу All Retail, представлені на сайті www.allretail.ua, надаються їх Замовникам в електронному вигляді. Електронна версія звіту надсилається на вказаний Замовником e-mail за його запитом.

All Retail надає послуги як юридичним, так і фізичним особам.


Що необхідно для оформлення замовлення?

  1. Оформлення замовлення для фізичних осіб:
    • після вибору товару натисніть кнопку «Купити»;
    • перед Вами з’явиться вікно входу (якщо Ви раніше реєструвалися на сайті) або реєстрації (для проходження реєстрації на сайті);
    • після входу у свій аккаунт Ви побачите вікно оплати з назвою обраного вами товару, його вартістю і можливими варіантами здійснення платежу. Введіть у відповідні рядки реквізити Вашої платіжної картки та натисніть кнопку «Оплатити».
  2. Оформлення замовлення для юридичних осіб:
    • після вибору товару натисніть кнопку «Купити»;
    • перед Вами з’явиться вікно для введення даних підприємства для формування рахунку-фактури і можливого оперативного зв’язку.

Оплата і ціни

  • Ціни, зазначені на сайті, є остаточними і не потребують доплат. Всі податки включені у вартість товару.

Способи оплати

  1. Безготівковий розрахунок для компаній-юридичних осіб:
    • Оплата замовлень клієнтами-юридичними особами можлива за безготівковим розрахунком. Після оформлення замовлення буде сформований рахунок на оплату, який ми відправимо на імейл Замовника. Всі необхідні для бухгалтерії документи згодом будуть відправлені поштовою службою.
  2. Банківська карта:
    • Оплата замовлення банківською картою проводиться через мережу Інтернет безпосередньо після оформлення замовлення.

Подальше поширення, перепродаж, копіювання та публікація досліджень або електронних журналів, придбаних на сайті www.allretail.ua, заборонені. Придбані продукти/послуги не можуть поширюватися Покупцем у відкритій мережі Інтернет, транслюватися і передаватися третім особам в будь-якому вигляді і будь-якими засобами, включаючи електронні, механічні, фотокопіювальні, записуючі або ін.

;

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або