All Retail

ТОП 50 FMCG ритейлерів України за обсягом товарообороту, 2022 р. Фінансові підсумки розвитку ринку продовольчого ритейлу України у 2022 р.

ТОП 50 FMCG ритейлерів України за обсягом товарообороту, 2022 р. Фінансові підсумки розвитку ринку продовольчого ритейлу України у 2022 р.

Вартість
8000 грн.

Замовлення рахунку для
юридичних осіб та ПП

Онлайн-оплата
для фізичних осіб

Кількість сторінок — 29

Формат подачі – PDF

Мова — українська

Основою дослідження "ТОП 50 FMCG ритейлерів України за обсягом товарообороту, 2022 р. Фінансові підсумки розвитку ринку продовольчого ритейлу України в 2022 р." є рейтинг найбільш "оборотистих" продовольчих торгових операторів нашої країни.

Крім того, у дослідженні виокремлено ключові тренди еволюції сектору роздрібної торгівлі продовольчими товарами в Україні у 2022 році, а фокус зроблено на аналізі економічних показників роботи ритейлерів.

У самому рейтингу представлено 50 найбільших з нині діючих продовольчих операторів України. Вказується порядковий номер ритейлера в новому рейтингу, назва управляючої компанії, назви торгових мереж, місце розташування центрального офісу, формати магазинів, оборот у 2022 році, оборот у 2021 році, динаміка приросту, частка ринку.

До рейтингу також додається описова частина щодо основних тенденцій розвитку найбільших ритейлерів України у 2022 році. Зокрема, виділено мережі-лідери за показником виручки на 1 кв.м. торгової площі.

Дата публікації:

Вартість
8000 грн.

Розділ 1. Вступ

Розділ 2. Методологія дослідження

Розділ 3. Тенденції та закономірності розвитку ринку продовольчого ритейлу України у 2022 р.

Розділ 4. Лідери галузі:

• Лідери за загальним товарооборотом

• Лідери з приросту товарообороту

• Лідери за товарооборотом на 1 кв.м.

Розділ 5. Аналіз розвитку окремих роздрібних форматів

Розділ 6. ТОП 50 продовольчих ритейлерів України за обсягом товарообороту, 2022 р.

Розділ 7. Основні висновки дослідження

Динаміка роздрібного товарообороту підприємств роздрібної торгівлі (юридичних осіб) України, січень-грудень 2022 г., млн грн

Динаміка роздрібного товарообороту підприємств роздрібної торгівлі (юридичних осіб) України, 2003-2022 рр., млн грн

Індекс інфляції в Україні, 2003-2022 рр., %

Індекс інфляції в Україні, січень-грудень 2022 р., %

Обсяг ринку мережевого food-ритейлу України, 2009-2024 рр., млрд. грн

Співвідношення продажів сучасних продовольчих ритейлерів та загального обсягу роздрібного товарообігу в Україні

Динаміка росту товарообороту магазинів компанії Fozzy Group у розрізі форматів, 2010-2022 рр., млн.грн

ТОП 3 найбільших food-ритейлерів України, динаміка зростання товарообороту 2008-2022 рр., млн грн.

ТОП 10 FMCG ритейлерів України, за величиною приросту товарообороту, 2022-2021 рр., %

ТОП 5 мереж супермаркетів України за показником товарообороту на 1 кв.м., 2022 р., USD

ТОП 5 мереж магазинів біля дому України за показником товарообороту на 1 кв.м., 2022 р., USD

ТОП 5 мереж мінімаркетів України за показником товарообороту на 1 кв.м., 2022 р., USD

ТОП 5 мереж гіпермаркетів України за показником товарообороту на 1 кв.м., 2022 р., USD

ТОП 5 мереж дискаунтерів України за показником товарообороту на 1 кв.м., 2022 р., USD

Найбільш популярні формати FMCG магазинів в Україні, % від загального товарообороту мережевої роздрібної торгівлі, 2022 р.

Динаміка зростання товарообігу через сучасні FMCG канали продажів в Україні, 2010-2022 рр., млрд. грн.

Динаміка товарообороту основних роздрібних форматів FMCG магазинів в Україні, 2022-2021 рр., %

Частка основних роздрібних форматів FMCG магазинів у сумарному товарообігу мережевої торгівлі, 2010-2022 рр., %

ТОП 50 продовольчих ритейлерів України за обсягом товарообороту, 2022 р.

All Retail пропонує цінні ринкові знання, необхідні для прийняття рішень в сфері торгівлі. Ми надаємо інформаційні та консультаційні послуги для представників торгових мереж, виробників FMCG товарів та інших гравців роздрібного сектору — від аналізу всього ритейл-ринку до аналізу конкуренції, окремих сегментів або операторів.

All Retail — це комунікаційна B2B-компанія. Ми надаємо практичну і актуальну інформацію про ринок ритейлу і комерційної нерухомості через наші діловий електронний журнал, спеціалізований портал, аналітичні звіти та галузеві конференції.


Всі аналітичні звіти і випуски електронного журналу All Retail, представлені на сайті www.allretail.ua, надаються їх Замовникам в електронному вигляді. Електронна версія звіту надсилається на вказаний Замовником e-mail за його запитом.

All Retail надає послуги як юридичним, так і фізичним особам.


Що необхідно для оформлення замовлення?

  1. Оформлення замовлення для фізичних осіб:
    • після вибору товару натисніть кнопку «Купити»;
    • перед Вами з’явиться вікно входу (якщо Ви раніше реєструвалися на сайті) або реєстрації (для проходження реєстрації на сайті);
    • після входу у свій аккаунт Ви побачите вікно оплати з назвою обраного вами товару, його вартістю і можливими варіантами здійснення платежу. Введіть у відповідні рядки реквізити Вашої платіжної картки та натисніть кнопку «Оплатити».
  2. Оформлення замовлення для юридичних осіб:
    • після вибору товару натисніть кнопку «Купити»;
    • перед Вами з’явиться вікно для введення даних підприємства для формування рахунку-фактури і можливого оперативного зв’язку.

Оплата і ціни

  • Ціни, зазначені на сайті, є остаточними і не потребують доплат. Всі податки включені у вартість товару.

Способи оплати

  1. Безготівковий розрахунок для компаній-юридичних осіб:
    • Оплата замовлень клієнтами-юридичними особами можлива за безготівковим розрахунком. Після оформлення замовлення буде сформований рахунок на оплату, який ми відправимо на імейл Замовника. Всі необхідні для бухгалтерії документи згодом будуть відправлені поштовою службою.
  2. Банківська карта:
    • Оплата замовлення банківською картою проводиться через мережу Інтернет безпосередньо після оформлення замовлення.

Подальше поширення, перепродаж, копіювання та публікація досліджень або електронних журналів, придбаних на сайті www.allretail.ua, заборонені. Придбані продукти/послуги не можуть поширюватися Покупцем у відкритій мережі Інтернет, транслюватися і передаватися третім особам в будь-якому вигляді і будь-якими засобами, включаючи електронні, механічні, фотокопіювальні, записуючі або ін.

;

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або