Опубліковано 5 листопада Чому сертифікація ISO — стратегічна перевага для ритейлу в Україні Теги: Метро Україна розвиток ритейлу продуктовий ринок
Опубліковано 4 листопада Коли клієнти не дзвонять: як ритейлу отримувати більше покупців з наявного трафіку Теги: маркетинг e-commerce
Опубліковано 21 жовтня Як змінюється ставлення українців до молочних продуктів: між традицією, трендами та довірою
Опубліковано 17 жовтня Fozzy Group може стати потенційним покупцем бізнесу Carrefour у Польщі: шанс на масштабну експансію
Опубліковано 7 жовтня Цифрова трансформація в ритейлі: VARUS змінює досвід покупців і полегшує життя співробітників
Опубліковано 2 жовтня Ринок складської нерухомості демонструє рекордні показники у першому півріччі 2025
Опубліковано 25 вересня Доходи та прибутки 5 найбільших київських ТЦ за перше півріччя 2025 року Теги: новини ТРЦ Respublika Park ТРЦ Respublika Park ТРЦ Lavina Mall ТРЦ Blockbuster Mall ТРЦ Dream Town ТРЦ Ocean Plaza дохід
Опубліковано 23 вересня Як вибрати інструмент цінової аналітики: 7 питань, які допоможуть вам знайти ефективне рішення
Опубліковано 19 вересня За лаштунками супермаркету: ефективна логістика та сучасні технології розподільчих центрів для ритейлу
Опубліковано 27 серпня Кроскатегорійні знижки: як MAUDAU створив нову промомеханіку в e-commerce і змінив логіку покупок
Опубліковано 26 серпня Українці ходять у заклади рідше, але платять більше: як змінився ресторанний рахунок Теги: дослідження ресторан споживчі настрої зростання цін
Опубліковано 12 серпня Як Torba оживила програму лояльності та виросла на 10% завдяки технологіям від LoyaltyAI