«Файно Маркет»: як магазин стає твоїм добрим сусідом
Як компанія створила та втілює ідею «добросусідства» на прикладі реальних історій та проєктів, що об’єднують людей, ми запитали у Катерини Дірунової, директорки відділу маркетингу та реклами «Файно Маркет».
Що таке «добросусідство» та як виникла ця ідея?
Ідея добросусідства з’явилася з усвідомлення, що магазини «Файно Маркет» мають можливість бути частиною спільноти, адже розташовані у центрі громад та поселень, а ще збирають довкола багато людей та подій. Ми прагнули асоціюватися не лише з місцем для покупок, але й бути тими, хто об’єднує сусідів. Ця ідея ґрунтується на принципах взаємоповаги, людяності та турботи один про одного. Саме тому ми активно співпрацюємо з місцевими громадами, підтримуємо благодійні ініціативи та допомагаємо адресно, за запитами від волонтерів та підрозділів.
Лише за минулий квартал спільно з волонтерами у Черкасах ми організували масштабний благодійний захід — рекордний борщ, кошти від продажу якого збирали на обладнання для захисників. Крім того, щомісяця в наших магазинах проходять акції спільно з партнерами, мета яких — закупівля необхідного обладнання (як військового, так і медичного спрямування). І все це про людей — про активні громадські організації чи сусідів, що приходять за щоденними покупками та роблять добрі справи.
Цьогоріч «Файно Маркет» випустив перші анімаційні ролики, зараз їх понад десяток. А якою була перша комунікація про «добросусідство»?