Інтерв'ю
Закордон
Інновації
Інтерв'ю
ТОП-тема
ТОП-тему 112-го номера ми присвятили «Лавці Традіцій» — проекту мережі «Сільпо». Якщо Ви не знали про такий — знайомтеся, а якщо знали — то «просимо до столу» більше детальної та актуальної інформації
Інтерв'ю
Закордон
Інновації
Інтерв'ю
ТОП-тема
Хоча, за вікном зараз холодна погода, але обкладинка свіжого випуску — сонячна і дуже тепла
Дата публікації:
Виходячи з потреб гравців ринку роздрібної торгівлі України в існуванні профільного видання, в 2011 році ми запустили проект електронного журналу All Retail. Метою видання є надання аналітичної інформації, що приносить практичну користь ритейлерам, виробникам FMCG, торгового обладнання та іншим операторам.
Матеріали, які публікуються в журналі All Retail, є ексклюзивними і не дублюються в інших ЗМІ.
Журнал ll Retail виходить щомісяця, його обсяг — 50-60 сторінок. Журнал надається передплатникам електронною поштою у вигляді файлу PDF.
All Retail пропонує цінні ринкові знання, необхідні для прийняття рішень в сфері торгівлі. Ми надаємо інформаційні та консультаційні послуги для представників торгових мереж, виробників FMCG товарів та інших гравців роздрібного сектору — від аналізу всього ритейл-ринку до аналізу конкуренції, окремих сегментів або операторів.
All Retail — це комунікаційна B2B-компанія. Ми надаємо практичну і актуальну інформацію про ринок ритейлу і комерційної нерухомості через наші діловий електронний журнал, спеціалізований портал, аналітичні звіти та галузеві конференції.
Всі аналітичні звіти і випуски електронного журналу All Retail, представлені на сайті www.allretail.ua, надаються їх Замовникам в електронному вигляді. Електронна версія звіту надсилається на вказаний Замовником e-mail за його запитом.
All Retail надає послуги як юридичним, так і фізичним особам.
Що необхідно для оформлення замовлення?
Оплата і ціни
Способи оплати
Подальше поширення, перепродаж, копіювання та публікація досліджень або електронних журналів, придбаних на сайті www.allretail.ua, заборонені. Придбані продукти/послуги не можуть поширюватися Покупцем у відкритій мережі Інтернет, транслюватися і передаватися третім особам в будь-якому вигляді і будь-якими засобами, включаючи електронні, механічні, фотокопіювальні, записуючі або ін.
Через соціальні мережі
або
Через соціальні мережі
або