All Retail
Опубліковано

Які рітейлери України найбільше «роблять» бізнес Євгенію Черняку

Теги:
Сільпо
АТБ
Global Spirits
AR ексклюзив
Фото:
globalspirits.com

Торгові мережі «АТБ» та «Сільпо» - основні канали продажів продукції компанії Global Spirits.

Про це в одному з недавніх інтерв'ю для «Бегущего Банкира» розповів Євген Черняк, власник алкогольного холдингу Global Spirits, що є також ведучим YouTubе-проекту про бізнес Big Money.

««АТБ» та «Сільпо» — два класно побудованих бізнеси. Я вважаю, це дуже крутий, мотивуючий приклад бізнесу, побудованого з нуля, без підтримки держави», — відповів пан Черняк на запитання ведучого Андрія Оністрата. При цьому, як зазначив голова Global Spirits, він особисто знайомий і з Володимиром Костельманом, і з Геннадієм Буткевичем, засновниками Fozzy Group та «АТБ» відповідно.

Сьогодні Global Spirits — один із світових лідерів у виробництві алкоголю. Портфель холдингу включає горілчані, коньячні і винні бренди. Продукція Global Spirits експортується в більше ніж 87 країн світу. Центральний офіс знаходиться в Нью-Йорку (США). Український споживач знайомий з цим холдингом за такими брендам, як «Хортиця», «Мороша», «Медовуха», «Первак», «Oreanda», «Blagoff», «San Martino», «Мікадо», «Shustoff», «Чайка», «Десна», «Аркадія».

«Сільпо» — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів, асортимент яких налічує до 20 000 найменувань продуктів харчування і супутніх товарів. Середня торгова площа супермаркету «Сільпо» — 1 440 кв. м. На кінець червня 2020 р. мережа об'єднувала 265 об'єктів.

На кінець червня 2020 р. мережа «АТБ» налічує понад 1130 магазинів в 24 областях України і є провідним food-рітейлером нашої країни за кількістю торгових точок і обсягом продажів. Щодоби в магазинах мережі «АТБ» роблять покупки понад 3 млн. українців. За підсумками 2019 товарообіг підприємства становив 126,8 млрд. грн.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або