All Retail
Опубліковано

Мережа магазинів «КОЛО» має намір удосконалити власну логістику

Теги:
КОЛО
логістика
AR ексклюзив
Фото:
All Retail

Керівництво мережі магазинів «КОЛО» прагне до 100%-ної централізації поставок у свої магазини, при цьому, на даний момент цей показник складає 60%.

«Крім того, з 1 січня наступного року „КОЛО“ запускає додатковий аутсорсинг „холодної“ логістики і до кінця 2021 року ми впритул наблизимося до показника 100%-ної централізації поставок через власні або аутсорсингові склади», — повідомив під час онлайн-конференції RAU Summit 2020 Сергій Войцеховський, член ради директорів компанії BGV Group і співзасновник мережі магазинів "КОЛО".

Сергій Войцеховський — член ради директорів компанії BGV Group і співзасновник мережі магазинів «КОЛО»

Нагадаємо, за підсумками трьох кварталів 2020 року мережа «КОЛО» вийшла в національні лідери в сегменті food-ритейлу України по динаміці експансії: за 9 стартових місяців року цей оператор відкрив 90 нових магазинів, в той час, як його найближчий переслідувач за цим показником — мережа «АТБ» — відкрила 84 магазини. В цілому, станом на кінець вересня 2020 р під управлінням мережі «КОЛО» знаходилося вже 193 торгових обʼєкти.

Як ми писали раніше, компанія «Арітейл» (управляє мережею «КОЛО») поставила за мету відкрити щонайменше 3500 магазинів по всій Україні — зокрема, в поточному році було здійснено вихід ритейлера в новий для себе регіон Одеської області.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або