All Retail
Опубліковано

Мережа «Сільпо» в 2020 році збільшила товарообіг на 12,2%

Теги:
Сільпо
Фото:
All Retail

ТОВ "Сільпо-Фуд", що входить в торгово-промислову групу (ТПГ) Fozzy Group (Київ) і розвиває в Україні мережу продуктових супермаркетів "Сільпо", за підсумками 2020 року збільшило товарообіг на 12,2% в порівнянні з 2019 роком — до 49,7 млрд грн.

Згідно з річним звітом про управління «Сільпо-Фуд» за підсумками 2020 року, дохід компанії становив 64,4 млрд грн. Довгострокові зобовʼязання склали 12,3 млрд грн, поточні — 19,1 млрд грн.

Як повідомляється на сайті компанії, за станом на кінець 2020 року мережа «Сільпо» разом з делікатес-маркетами Le Silpo налічувала 276 супермаркетів загальною площею 399,5 тис. кв. м. З них 23 супермаркети «Сільпо» відкрито в 2020 році.

Згідно зі звітом, в 2021 році компанія планує розширити мережу супермаркетів на 18 обʼєктів — до 294 магазинів, а до 2024 року збільшити їх кількість на 30% — до 360.

ТОВ «Сільпо-Фуд» створено на початку серпня 2016 року.

Згідно з інформацією в Єдиному держреєстрі, засновником ТОВ є ПАТ «Закритий недиверсифікований венчурний корпоративний інвестиційний фонд «Рітейл Капітал» (100%, Київ), кінцевим бенефіціаром виступає Володимир Костельман.

Статутний капітал ТОВ «Сільпо-Фуд» становить 13 млрд грн.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або