All Retail
Опубліковано

Burger King Europe розриває угоди з AmRest щодо розвитку бренду у пʼяти країнах

Теги:
AR ексклюзив
Burger King
фаст-фуд
AmRest
Фото:
Wiadomosci Handlowe

AmRest Holdings повідомила у заяві, опублікованій на іспанській фондовій біржі, що з 1 лютого Burger King Europe припиняє дію угод, укладених із AmRest щодо розвитку бренду Burger King у Польщі, Чехії, Словаччині, Румунії та Болгарії.

Як повідомляється, AmRest продовжить керувати 93 ресторанами Burger King на всіх пʼяти ринках, підтримуючи найвищі стандарти якості та обслуговування — угоди про франшизу залишаються в силі. Франчайзер вказує, що розірвання девелоперських договорів суттєво не вплине на фінансові результати AmRest — виручку та EBITDA — або на сукупні активи цієї компанії, — інформує WH.pl

AmRest керує ресторанами в 25 країнах, утримуючи загалом більш ніж 2350 закладів під такими брендами, як KFC, Starbucks, Pizza Hut та Burger King. Компанія також має власні бренди, такі як La Tagliatella, Sushi Shop, Bacoa і Blue Frog, а також віртуальну концепцію Food About.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або