Споживачі купують косметику в інтернеті — дрогері-магазини на другій позиції
Дані дослідження McKinsey за травень цього року показують, що найбільшу кількість косметичних товарів цього року буде придбано через канал електронної комерції, на другій позиції — спеціалізовані магазини.
У дослідженні вказано, що 22% споживачів купуватимуть засоби по догляду за тілом онлайн. Своєю чергою 20% з них замовлять косметику в спеціалізованих магазинах, а 16% — в продуктових магазинах.
Купівля товарів цієї категорії в інтернеті не означає, що споживачі заходять на сайти дрогері-магазинів. Це добре видно на прикладі американського ринку, де найпопулярнішим місцем купівлі косметичних засобів є платформа Amazon. Там купують 37% споживачів. На другому місці — інтернет-магазин Walmar з результатом 23%, на третьому — онлайн-магазини з результатом 9%.