All Retail
Опубліковано

Coca-Cola використала штучний інтелект для створення нового смаку

Компанія Coca-Cola випустила лімітовану серію нового напою Y3000, створеного за допомогою штучного інтелекту. Його називають першою «футуристичною» шипучкою і стверджують, що саме такий смак у майбутнього.

Над рецептом новинки працювали у кілька етапів та практично на кожному залучали технології штучного інтелекту. Спершу фахівці бренду досліджували смакові уподобання споживачів і те, як люди з різних країн уявляють майбутнє. Потім цю інформацію обробив штучний інтелект, який розробив унікальні «смакові профілі та поєднання».

Coca-Cola не дає опису смаку та аромату напою. Відомо тільки, що він не містить цукру і постачається в оновленій упаковці. Штучний інтелект був використаний і для створення футуристичної банки з тонкими стінками. Саме ШІ запропонував зробити піксельний логотип та додати до композиції яскраві елементи фіолетового, рожевого та синього кольорів.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або