Сучасні vs традиційні: якому формату покупок українці надають перевагу
Марина Забарило, директор дослідницької компанії GfK Ukraine, розповіла про результати синдикованого дослідження, у якому було розкрито як змінювались преференції покупців в останні роки, чи відрізняються їх покупки в традиційних форматах щодо розміру, місії, частоти, репертуару тощо.
У дослідженні розглянуто всі канали продажів, від сучасних гіпермаркетів та супермаркетів до дискаунтерів та Сash&Carry, не оминаючи увагою традиційні формати: гастрономи, ринки, спеціалізовані магазини, вуличну торгівлю тощо. Цікаво, що сьогодні ключову роль між цими форматами відіграє не тільки питання ціни. В дослідженні розглянуто ряд інших факторів, що впливають на рішення споживачів і формують їхні покупки.
Які методи дослідження використовувались для збору статистики щодо зростання кількості прихильників сучасних форматів в Україні?
Дослідження проводиться методом Споживчої панелі домогосподарств, яка є єдиною такою панеллю в Україні. Домогосподарства, відібрані в дослідженні так, щоб представляти все населення країни – міське і сільське, як великі міста, так і маленькі містечка з усіх регіонів, домогосподарства з різним доходом, віком, розміром домогосподарства, наявністю дітей.