All Retail
Опубліковано

Власні торгові марки мережі VARUS отримали нагороду за найефективнішу кампанію з використанням штучного інтелекту

Власні торгові марки Varto та ТМ Origin мережі VARUS визнані переможцем у номінації «Найефективніша Trade-Маркетингова Кампанія з використанням штучного інтелекту 2023» на щорічній конференції «Big Trade-Marketing Show-2024: New reality — new possibilities».

Ця нагорода є визнанням успішної стратегії, яку VARUS впроваджує в галузі трейд-маркетингу. Журі конференції визначили VARUS кращою серед роздрібних мереж, виробників та дистриб’юторів. Компанію відзначили за високі показники, такі як залучення нових клієнтів, підвищення лояльності та впізнаваність бренду.

«Для себе ми бачимо результативність у використанні ШІ, розробці креативів для власних торгових марок, підвищенні зацікавленності серед наших клієнтів у соціальних мережах та інших каналах комунікації. Отримуючи позитивні відгуки, розуміємо, що ми у тренді. Радіємо, що наша подача реклами відгукується у клієнтів та отримує відзнаки», — коментує Анна Бурцева, керівниця відділу розробки ВТМ мережі VARUS.

У мережі супермаркетів VARUS представлені 9 власних торгових марок, які налічують близько двох тисяч товарних позицій. Лінійки власних торгових марок постійно поповнюються новинками, щоб подбати про потреби та вподобання всіх клієнтів мережі: від найменших гостей до найвибагливіших гурманів. Ознайомитись із повним переліком товарів ВТМ можна у найближчому магазині VARUS або на varus.ua.

ТМ Varto — це власна торгова марка VARUS, що пропонує широкий асортимент товарів: м’ясні вироби та ковбаси, сири та молочні продукти, солодощі та напої, бакалія та консервація, виготовлені на спецзамовлення мережі супермаркетів. ТМ Origin — власний бренд мережі VARUS, під яким представлено продукти з різних куточків світу.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або