All Retail
Опубліковано

Ринок food-ритейлу в Україні у 2023 році: як виявилось, все не так і погано — лютневий журнал All Retail

Економічна турбулентність, війна та інфляція досить потужно колихають ринок і заставляють підприємців балансувати. Українські торговці за останні 2 роки пройшли чимало випробувань, які вимагали заново навчитися вести бізнес. І результати дослідження food-ритейлу показують, що не так все погано, як здається на перший погляд. Зафіксовано приріст загальної кількості магазинів, виробники нарощують потужності і ритейлери відкривають нові для себе регіони.

У лютневому випуску журналу All Retail ви прочитаєте такі матеріали:

ТОП-тема. Ринок food-ритейлу в Україні у 2023 р.: як виявилось, все не так і погано.

Тренди ритейлу. Мережа «Близенько» виходить у новий регіон, відкриваючись на місці магазинів іншого ритейлера.

Інтерв’ю. Сімейна компанія «Родинна ковбаска»: «Ми не просто великий ритейлер, ми — потужний виробник».

Закордон. Ритейл-парки Comfy у Польщі. Яке місце посідає компанія на іноземному ринку девелопменту?

Споживчі товари. Україна без польського молока — чи закриється ринок?

Дослідження. 5 цифрових споживчих трендів у 2024 році: прогноз Euromonitor International.

Інновації. Британський ритейлер Morrisons встановив систему Ajax для захисту преміальних товарів.

Інфографіка. Які мережеві магазини відкрились в Україні в січні 2024 року.

Іноземний досвід. Часи сліпої експансії минули. За результатами Carrefour власні торгові марки вигідніші.

Перейдіть за посиланням, щоб прочитати журнал.

Щоб оформити підписку, напишіть на пошту office@allretail.com.ua чи зателефонуйте за номером +38 (067) 370 68 42, +38 (050) 378 78 61.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або