All Retail
Опубліковано

Ритейл vs ресторанний бізнес: хто переможе

Про оптимальний формат ресторанного бізнесу в супермаркеті розповіла Ольга Насонова, провідний ресторанний експерт, власниця аналітичного центру «Ресторани України».

Колись супермаркети були просто супермаркетами. Продукти, непродовольчі товари — купляєш та йдеш. Все змінилось, коли «Сільпо» зробило ресторанні зони прямо в залах супермаркету (пам’ятаю, саме вони були першими). І тут понеслося. Ритейл почав заступати на територію ресторанного бізнесу все частіше та активніше.

Піцерії, м’ясні ресторани, суші-бари, кондитерські-кав’ярні, їдальні — багато відомих кухонь та форматів стали успішно працювати в залах супермаркетів. Причина такої успішності дуже проста: економія часу та грошей для покупців. Ну, наприклад, ідеш за покупками і розумієш, що так далі жити не можна. Треба терміново щось поїсти.

А тут тобі назустріч справжній ресторан, ну скажімо, піцерія, з офіціантами, зручними столиками — все як треба. І корзину з покупками кидати не треба, хай поряд постоїть. А потім, вже сита та задоволена, можеш робити покупки далі. Таким чином, покупець може затриматись довше в торгівельному залі, а не бігти додому обідати. А коли покупець не поспішає — він більше купить.

Ольга Насонова, провідний ресторанний експерт, власниця аналітичного центру «Ресторани України»

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або