
«Завжди поруч» — нова рекламна кампанія «Фора» від Taktika
Мережа продуктових маркетів «Фора» запустила рекламну кампанію, щоб нагадати своїм постійним клієнтам і показати новим: «Фора» завжди поруч.
«У Києві всі добре знають і люблять магазини „Фора“ — це магазин, який завжди поруч з домом, куди зручно забігти щодня. Та наша мережа динамічно зростає, і сьогодні „Фора“ активно відкривається в маленьких містечках і селищах по всій Україні. У таких населених пунктах „Фора“ відіграє іншу роль — це вже не просто зручний магазин поруч, а місце для повноцінної закупівлі на тиждень.
Різниця у сценаріях покупки та вподобаннях наших Гостей стала підґрунтям для створення двох рекламних роликів. У них ми показали знайомі кожному життєві ситуації, які завжди приводять до „Фора“. Це про щоденні побутові моменти, які об’єднують людей у різних містах, бо потреба в якості, доступності й зручності є спільною для всіх.
Стратегічно ці ролики допомагають нам адаптувати сприйняття бренду до нових реалій розвитку мережі. Ми прагнемо зберегти впізнаваність і тепле ставлення до бренду, водночас розширюючи його значення для Гостей у різних регіонах. Це також важливий крок у посиленні емоційного зв’язку з Гостями: незалежно від того, чи заходять вони по хліб і каву щодня, чи приїздять на великі закупи щотижня — „Фора“ завжди залишається частиною їхнього повсякденного життя», — розповіла Віра Мєлєхова, керівниця департаменту стратегії та просування бренду.
Над кампанією працювала креативна агенція Taktika. Головна ідея рекламних роликів — показати продуктові звички гостей. У відео та візуальних матеріалах відображені життєві ситуації, які підкреслюють слово "завжди".
«Кожна сцена — це знайома життєва «завжди»-ситуація, що водночас розповідає про товари та сервіси «Фора». Динамічний ритм став центральним прийомом роликів: короткі сцени з рівним таймінгом, ритмічні тексти та спеціально написаний трек. Ми показали як моменти вдома, так і в магазинах, підкреслюючи близькість «Фора» до дому. Віжуали передають ідею «Фора поруч» через акцент на продуктах — вони завжди в центрі між логотипом і слоганом, що робить їх помітними, а меседж — чітким на будь-яких носіях», — сказала Богдана Мохненко, артдиректорка Taktika.
Рекламну кампанію можна побачити у digital просторі й соціальних мережах, на цифрових панелях, статичних бордах, LED медіафасадах, банерах та відеобордах Києва та регіонів.