All Retail
Опубліковано

Журнал All Retail — локальні мережі та конкуренти у фокусі

Великі торгові мережі завжди у центрі уваги, але локальні мережі також мають значний потенціал. Вони швидше адаптуються до потреб клієнтів та створюють лояльну аудиторію завдяки персоналізованому підходу. У інтерв'ю з засновником компанії «Галапрод» читайте про розвиток мережі Delicate, яка демонструє інноваційний підхід та конкурує на ринку, незважаючи на свій локальний масштаб.

У новому випуску журналу All Retail читайте такі матеріали:

ТОП-тема. Delicate по-хмельницьки: інноваційний підхід до дизайну, обладнання та співпраці з партнерами.

Інтерв’ю. Файно Маркет: власне виробництво, що створює традиції.

Іноземний досвід. Lidl переосмислює лідерство у ціноутворенні в Німеччині та за її межами.

Тренди ритейлу. Аналіз конкурентів у боротьбі за покупця — як розуміти суперників та їх стратегії.

Експансія. Територіальний розвиток мережі АТБ у 2024 році: акцент на Захід та маленькі містечка.

Думка. Ринок торгівельного обладнання України: очікування та реальність.

Інновації. Холодильні системи на СО2 для ритейлу: економія чи витрати?

Споживчі товари. «Добра Господарочка»: коли традиції оживають у сучасності.

Інфографіка. Які магазини відкрилися в Україні у лютому 2025 року.

Читайте журнал за посиланням.

Щоб оформити підписку, напишіть на office@allretail.com.ua чи зателефонуйте +38 (067) 370 68 42, +38 (050) 378 78 61.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або