
Журнал All Retail: чисті тренди — новини ринку побутової хімії та дрогері-ритейлу
Нові українські бренди все частіше з’являються на полицях великих ритейлерів, поступово змінюючи споживчі вподобання. Однак у сегменті побутової хімії, де роками панують відомі міжнародні гравці, новим продуктам непросто вибороти увагу покупця та змінити усталені правила гри. Однак новий бренд SARMIX від AFINA Group запускає механізм змін на цьому ринку. Чим саме вирізняється продукція SARMIX та які болі споживачів вона закриває — читайте у новому випуску журналу All Retail.
У травневому випуску журналу All Retail читайте такі матеріали:
ТОП-тема. AFINA Group представляє SARMIX — новий бренд побутової хімії, який веде до порядку.
Інтерв’ю. Ґерміна Дунін-Борковська, директорка з розвитку власних торгових марок «Епіцентр К»: «Марка власного виробництва — це не компроміс, а стратегія».
Думка. Дизайн, що продає (чи заважає?): як інтер’єр у food-ритейлі впливає на середній чек.
Дослідження All Retail. ТОП-10 food-ритейлерів України за сумарною торговою площею.
Іноземний досвід. Дрогері-оператор Rossmann суттєво випереджає ринок завдяки міжнародній експансії та цифровим інвестиціям
Інфографіка. Які магазини відкрилися в Україні у квітні 2025 року.
Переходьте за посиланням, щоб прочитати журнал.
Щоб оформити підписку, напишіть на office@allretail.com.ua або зателефонуйте +38 (067) 370 68 42, +38 (050) 378 78 61.