
Чотири проєкти МХП стали призерами премії з клієнтського досвіду Ukrainian CX Excellence
Чотири проєкти компанії МХП здобули нагороди на престижній премії Ukrainian CX Excellence, яка щороку відзначає найуспішніші рішення у сфері клієнтського досвіду в Україні.
Цьогоріч переможців обирали з понад 60 кейсів від 30 провідних компаній країни з різних галузей.
Проєкт МХП Food Art Summit став переможцем у номінації «Найкращий CX-кейс у B2B». Ця номінація відзначає найефективніші ініціативи у сфері клієнтського досвіду для бізнес-клієнтів — там, де компанії не просто продають продукт чи послугу, а створюють справжню цінність і довготривалі відносини.
Food Art Summit — проєкт, який змінив формат співпраці між МХП як виробником продуктів харчування та партнерами-ритейлерами. Він є втіленням філософії розвитку бізнесу клієнтів (Customer Business Development, CBD), яка передбачає, що в МХП у роботі з партнерами зосереджені не на транзакційних відносинах, а на довготривалому стратегічному партнерстві зі спільними цілями.
«Бізнес-показники і перемога Food Art Summit — це результат трирічної роботи великої крос-функціональної команди. Увесь цей час ми були в постійному діалозі з нашими партнерами, трансформували підходи і формували нові стандарти. Усе — заради розвитку стратегічного партнерства. Я вдячна кожному в команді МХП: ми не дарма називаємо себе many happy people — це про людей, які розвиваються, створюють інновації та працюють в партнерстві. І окрема подяка експертному журі, яке побачило й визнало цю трансформацію. Для нас ця нагорода — підтвердження, що ми рухаємось у правильному напрямі», — зазначила Оксана Борнак, керівниця управління трейд-маркетингу та розвитку категорій.
Друге місце як найефективніша ініціатива у сфері клієнтського досвіду для бізнес-клієнтів отримав ще один проєкт компанії — MHP Food Service. Це корпоративне харчування, вендинги та кулінарні рішення для кейтерингів і сервісів доставки. Бізнесам, які хочуть подбати про працівників і організувати доставку харчування у віддалені регіони чи в офіси без їдальні, сервіс допомагає забезпечити підходящий формат: від холодильників з касою самообслуговування чи доставки порційно запакованої продукції до організації шведської лінії. Обсяги дозволяють забезпечувати якісне харчування для кількатисячних команд — до 60 000 фасованих порцій на місяць.
Третє місце в категорії «Найкращий CX-кейс у B2B» здобув проєкт МХП HoReCa Masters — платформа для рестораторів, шеф-кухарів і експертів HoReCa. Вона об’єднує спільноту через професійні події, телеграм-канал і подкаст HoReCa Voice, допомагаючи бізнесам зростати, впроваджувати ефективні рішення та вибудовувати довгострокову стратегію. Через HoReCa Masters компанія підтримує десятки партнерських бізнесів — допомагає їм масштабуватись, трансформувати бізнес-модель, заробляти більше й робити вагомий внесок в економіку України.
На премії Ukrainian CX Excellence відзначили також проєкт МХП, який працює для споживачів. Друге місце в номінації «Найкращий CX-кейс із впровадження програми лояльності» здобула «ЇМО!». Це програма лояльності для мереж, які МХП розвиває разом з партнерами-франчайзі — майже 1300 магазинів і закладів по всій території України, зокрема «Мʼясомаркети» і Döner Маркети. Станом на зараз майже 2 мільйони активних клієнтів уже користуються «ЇМО!».