All Retail
Опубліковано

Як команда маркетингу «Файно Маркет» перетворює помилки на інструменти зростання

Маркетинг у продуктовому ритейлі — це завжди про пошук, швидкість, ризики й сміливі експерименти. А там, де є пошук, — неминуче будуть і факапи. У «Файно Маркет» до цього ставляться спокійно. Тут не карають за помилки — тут їх приймають, розбирають і трансформують у досвід.

Команда маркетингу — це всього 8 людей, які щодня опрацьовують десятки ідей. Далеко не всі з них реалізуються, а ще менше — «злітають» з першого разу. Але у цій компанії це не привід зупинятися. Навпаки — це частина ДНК бренду.

У «Файно Маркет» кажуть: «Файні люди — це ті, хто творить зміни». Та ця фраза — не просто емоційний слоган. Це реальна система внутрішнього ставлення до команди. Тут кожен керівник департаменту не лише управляє, а вкладає частинку себе у розвиток людей, створюючи простір, у якому безпечно бути недосконалим, шукати нове, сумніватися — і вчитись.

«Я наймаю не ідеальних людей, а тих, хто не боїться думати. Якщо команда не помиляється — значить, вона нічого не пробує нового», — каже директорка департаменту маркетингу «Файно Маркет» Катерина Дірунова.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або