All Retail
Опубліковано

Поділилися досвідом та отримали визнання: EVA на PrivateLabel&FMCG Master-2025

На конференції PrivateLabel&FMCG Master-2025 мережа EVA представила успішні кейси та здобула перемогу з власною торговою маркою.

Минулого тижня, 4–5 вересня у Києві відбулася XVII Міжнародна виставка та конференція PrivateLabel&FMCG Master-2025, де ритейлери й постачальники обговорювали відновлення бізнесу, пошук нових партнерів та сталий розвиток у нових умовах.

Серед спікерів заходу виступила директорка департаменту власних торгових марок EVA та EVA.UA Галина Ободець із темою «Private Label, як інструмент розвитку брендозалежної категорії. Кейс мультибрендової стратегії».

На прикладі категорії Hair Care («Догляд за волоссям») Галина розповіла, як EVA працює з ВТМ у категоріях, де традиційно домінує бренд-лояльність. Презентувала успішні кейси торгових марок Estima, IZUMI, Level (догляд), IQ Code, ABOUT hair (фарбування), OneMe та Rambootan (стайлінг). Поділилася баченням ключових інструментів розвитку та просування власних марок у beauty-сегменті, а також інсайтами, як створити ВТМ, що мають додану цінність, а не просто є «доступними замінниками» брендів.

В межах заходу відбулось нагородження переможців щорічної Національної Премії «PrivateLabel-2025». Власна торгова марка Viv`en petty здобула першість в номінації «Лідер категорії Private Label».

Бренд колготок Viv’en petty — один із найбільш впізнаваних на українському ринку. Має конкурентні ціни та високу якість. 90% асортименту виготовляється в Італії згідно з європейськими стандартами, мають сертифікати якості OEKO-TEX. Бренд здобув високий рівень довіри споживачів. Його частка в категорії на ринку України складає 30%.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або