Апгрейд з характером: як Leo Burnett Ukraine зробила ребрендинг Власного Рахунку
Креативники з Leo Burnett Ukraine провели ребрендинг і запустили релонч-кампанію для Власного Рахунку.
Коли Власний Рахунок прийшов до Leo Burnett Ukraine, він відчував, що виріс і набрав амбіцій. Він існує вже 18 років — це програма лояльності, знайома українцям із «Сільпо».
У багатьох гостей «Сільпо» є теплі спогади про купони в поштовій скриньці — ті самі «листи щастя» у свіжонадрукованому розмальованому конверті, які завжди приносили приємні сюрпризи. А знайоме «картку маєте?» зчитуєш уже з першого погляду касира.
Час для змін
Часи змінилися: Власний Рахунок став більшим, прямо як і наші бажання. «Хочу вафельну трубочку тут і зараз» — і вже замовляєш доставку LOKO. Марсик захотів консервів — біжиш по них у E-ZOO. А щоб Марсик упізнав тебе ввечері після роботи — чапаєш до аптеки «Біла ромашка» по вітаміни та доглядову косметику.
Тож настав час змін і для Власного Рахунку — щоб балобонуси крутилися не лише в «Сільпо», а й навколо таких різних щоденних бажань.
Дослідження і стратегія
Уміння слухати й уважно читати (думки в тому числі) — це база для креативника в Leo Burnett Ukraine. Слухали всіх: команду клієнта, гостей клієнта, партнерів і навіть останні радіохіти. По-серйозному, це було глибинне маркетингове дослідження, аби зрозуміти, що люди знають про Власний Рахунок і чого від нього очікують.
«Власний Рахунок — це велика екосистема, що взаємодіє не лише зі споживачем, а й з партнерами. Тому під час оновлення важливо було пам’ятати про b2c і b2b-комунікацію задля побудови тісних стосунків і розширення партнерської мережі», — зазначає Юлія Ваховська, СМО Власного Рахунку.
Фірмовий стиль