All Retail

Ринок private labels України: сектор FMCG і дрогері. Тенденції та прогнози, 2019-2022 рр.

Ринок private labels України: сектор FMCG і дрогері. Тенденції та прогнози, 2019-2022 рр.

Вартість
7500 грн.

Кількість сторінок - 38

Формат подачі – PDF

Мова - російська

Дослідження «Ринок private labels України: сектор FMCG і дрогері. Тенденції і прогнози, 2019-2022 рр.» містить детальний аналіз власних торгових марок (ВТМ) на українському ринку роздрібної торгівлі в сегменті FMCG і дрогері, аналіз каналів дистрибуції і частку СТМ, а також прогноз на 2020-2022 рр. на основі зібраних і систематизованих достовірних даних.

Крім того, ми дослідили останні тренди, які мають найбільший вплив на ринок private labels України. У звіті також представлена ​​характеристика провідних торгових операторів ринку і їх власних торгових марок.

В цілому, дослідження «Ринок private labels України: сектор FMCG і дрогері. Тенденції і прогнози, 2019-2022 рр.» відповідає на наступні запитання:

- які обсяги продажів ВТМ у провідних рітейлерів України?

- які ключові тренди розвитку ВТМ в Україні?

- якою є динаміка цін на товари ВТМ в Україні?

- що впливає на зростання і розширення ринку?

- які перспективи продукції ВТМ в сучасній торгівлі України?

- а також багато інших.

Яку користь Ви можете отримати з дослідження:

 - запуск нового бізнесу, пов'язаного з випуском ВТМ;

 - розширення пропозиції за допомогою продуктів ВТМ;

 - аналіз головних учасників ринку і їх продукції;

 - аналіз потенціалу ринку роздрібної торгівлі та ВТМ;

 - стратегічне планування в сфері ВТМ.

Чому варто придбати дане дослідження:

- статистика обсягів ВТМ вітчизняних торгових мереж, а також прогнози розвитку цього напрямку;

- останні тенденції ринку, які впливають на ріст і розвиток ринку private labels;

- профілі головних торгових операторів України, а також опис їх стратегії ВТМ.

Для кого призначене дане дослідження:

 - керівники напрямків private labels, власники і ТОП-менеджери торгових мереж України;

 - виробники, які випускають продукцію ВТМ або планують випуск private labels;

 - інвестори, аналітики, консультанти;

 - а також всі, хто хоче отримати достовірну інформацію про ринок ВТМ України.

Дата публікації:

Вартість
7500 грн.

Розділ 1. Світові тенденції ринку власних торгових марок

• Вплив пандемії COVID-19 на ринок власних торгових марок

Розділ 2. Характеристика ринку власних торгових марок Україны

• Просування продукції власних торгових марок

Розділ 3. Динаміка цін на продукцію ВТМ в Україні, 2018-2020 рр.

• Непродовольчі товари

• Продукти харчування

Розділ 4. Характеристика ринку власних торгових марок в сегменті дрогері

• Основні тенденції ринку private labels в сегменті дрогері-рітейлу

• Лінія магазинів EVA - лідер ринку ВТМ в сегменті дрогері

Розділ 5. Характеристика розвитку ВТМ основних FMCG та дрогері-операторів України

• АТБ

• Fozzy Group

• METRO Cash & Carry

    • Рітейл Групп

• Фуршет

• АШАН

• Таврія В

• ЕКО маркет

• Наш Край

• VARUS

• NOVUS

• Євроеэк (Арсен, Фреш, Союз, Квартал)

• Копійка

• ЛотОК

Розділ 6. Прогнози і перспективи розвитку українського ринку ВТМ в 2020-2021 рр.

Розділ 7. Основні висновки дослідження

·       Частка власних торгових марок по регіонах світу, 2017-2018 рр.

·       Частка private labels за основними роздрібними форматами в США, в одиницях проданої продукції, 2019 р.

·       ТОП-10 країн за часткою private labels в загальному обсязі продовольчого рітейлу в 2019 р.

·       ТОП-15 лідерів ринку food-рітейлу України за товарообігом private labels, 2019 р.

·       Частка продовольчих торгових мереж на ринку власних торгових марок України, 2019 р.

·       Лідери українського ринку власних торгових марок за кількістю SKU, 2019 р., од.

·       Основні способи просування продукції ВТМ в українській роздрібній торгівлі

·       Динаміка цін на товари private labels в групі непродовольчих товарів, серпень 2018 - серпень 2020 рр., %

·       Динаміка цін на товари private labels в групі продовольчих товарів, серпень 2018 - серпень 2020 рр., %

·       Динаміка зростання ринку СТМ в секторі продовольчого рітейлу України (прогноз)

All Retail пропонує цінні ринкові знання, необхідні для прийняття рішень в сфері торгівлі. Ми надаємо інформаційні та консультаційні послуги для представників торгових мереж, виробників FMCG товарів та інших гравців роздрібного сектору — від аналізу всього рітейл-ринку до аналізу конкуренції, окремих сегментів або операторів.

All Retail — це комунікаційна B2B-компанія. Ми надаємо практичну і актуальну інформацію про ринок рітейлу і комерційної нерухомості через наші діловий електронний журнал, спеціалізований портал, аналітичні звіти та галузеві конференції.


Всі аналітичні звіти і випуски електронного журналу All Retail, представлені на сайті www.allretail.ua, надаються їх Замовникам в електронному вигляді. Електронна версія звіту надсилається на вказаний Замовником e-mail за його запитом.

All Retail надає послуги як юридичним, так і фізичним особам.


Що необхідно для оформлення замовлення?

  1. Оформлення замовлення для фізичних осіб:
    • після вибору товару натисніть кнопку «Купити»;
    • перед Вами з’явиться вікно входу (якщо Ви раніше реєструвалися на сайті) або реєстрації (для проходження реєстрації на сайті);
    • після входу у свій аккаунт Ви побачите вікно оплати з назвою обраного вами товару, його вартістю і можливими варіантами здійснення платежу. Введіть у відповідні рядки реквізити Вашої платіжної картки та натисніть кнопку «Оплатити».
  2. Оформлення замовлення для юридичних осіб:
    • після вибору товару натисніть кнопку «Купити»;
    • перед Вами з’явиться вікно для введення даних підприємства для формування рахунку-фактури і можливого оперативного зв’язку.

Оплата і ціни

  • Ціни, зазначені на сайті, є остаточними і не потребують доплат. Всі податки включені у вартість товару.

Способи оплати

  1. Безготівковий розрахунок для компаній-юридичних осіб:
    • Оплата замовлень клієнтами-юридичними особами можлива за безготівковим розрахунком. Після оформлення замовлення буде сформований рахунок на оплату, який ми відправимо на імейл Замовника. Всі необхідні для бухгалтерії документи згодом будуть відправлені поштовою службою.
  2. Банківська карта:
    • Оплата замовлення банківською картою проводиться через мережу Інтернет безпосередньо після оформлення замовлення.

Подальше поширення, перепродаж, копіювання та публікація досліджень або електронних журналів, придбаних на сайті www.allretail.ua, заборонені. Придбані продукти/послуги не можуть поширюватися Покупцем у відкритій мережі Інтернет, транслюватися і передаватися третім особам в будь-якому вигляді і будь-якими засобами, включаючи електронні, механічні, фотокопіювальні, записуючі або ін.

;

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або