All Retail

Соціальні мережі та їх роль в рітейлі та секторі FMCG України: тенденції та перспективи

Соціальні мережі та їх роль в рітейлі та секторі FMCG України: тенденції та перспективи

Вартість
4800 грн.

Кількість сторінок — 26

Формат подачі — PDF

Мова — російська

Як соціальні мережі сприяють розвитку рітейл-бізнесу в Україні? Як їх використовують провідні торгові оператори нашої країни?

Інформація, що міститься у звіті, допоможе зрозуміти, які тенденції притаманні сьогодні сектору соціальних медіа, технічні особливості розвитку соцмереж рітейлерами України, а також визначає найуспішніших представників цього напрямку.

Дата публікації:

Вартість
4800 грн.

Вступ

Розділ 1. Соціальні медіа та їх роль в сучасній роздрібній торгівлі в світі

• Ключові рекомендації експертів для компаній, які хочуть максимально ефективно використовувати соціальні медіа

Розділ 2. Використання соціальних мереж у роздрібній торгівлі України

• Основні актуальні тенденції розвитку багатоканальних комунікацій в роздрібній торгівлі України

• Ключові переваги розвитку своїх соціальних мереж рітейлерами України

• Найбільш ефективні канали комунікації та соціальні медіа в роздрібній торгівлі України

• Ключові метрики, що відслідковуються в соцмережах рітейлерами України

• Технічні особливості розвитку соціальних мереж рітейлерами України

• Особливості комунікації між рітейлерами і споживачами в соцмережах в Україні

Розділ 3. Провідні рітейлери України за рівнем розвитку соціальних медіа

• FOOD-рітейл

• Дрогері-рітейл

• DIY-рітейл

• Найпопулярніші соціальні мережі/месенджери в світі, жовтень 2020 р., млн активних користувачів

• Найпопулярніші соціальні медіа/месенджери в Україні, серпень 2020 р.

• Найбільш ефективні канали рекламної комунікації зі споживачем, які використовуються рітейлерами України

• Найбільш ефективні соціальні мережі, які сприяють розвитку рітейл-бізнесу в Україні

• Основні показники, які відстежують рітейлери України при оцінці ефективності ведення своїх сторінок в соцмережах

• Які кадрові ресурси залучають рітейлери України для розвитку своїх груп в соцмережах?

• Кількість працівників, які ведуть сторінки рітейлерів України в соціальних мережах

• Пости якого змісту в соцмережах, на думку ритейлерів, є найпопулярнішими у їх аудиторії

• Період часу доби, коли публікації в соцмережах отримують максимальне охоплення цільової аудиторії

• Оптимальна кількість публікацій/постів в день для користувачів соцмереж рітейлерів

• Яким чином рітейлери підвищують активність користувачів для збільшення цільової аудиторії своїх соцмереж

• Як рітейлери проводять пряму комунікацію зі споживачами в соцмережах?

• ТОП-10 food-рітейлерів України за кількістю підписників своїх груп в Facebook

• ТОП-10 food-рітейлерів України за кількістю підписників своїх груп в Instagram

• ТОП-10 food-рітейлерів України за кількістю підписників своїх груп в YouTube

• ТОП-5 дрогері-рітейлерів України за кількістю підписників своїх груп в Facebook

• ТОП-5 дрогері-рітейлерів України за кількістю підписників своїх груп в Instagram

• ТОП-5 дрогері-рітейлерів України за кількістю підписників своїх груп в YouTube

• ТОП-3 DIY-рітейлера України за кількістю підписників своїх груп в Facebook

• ТОП-3 DIY-рітейлера України за кількістю підписників своїх груп в Instagram

• ТОП-3 DIY-рітейлера України за кількістю підписників своїх груп в YouTube

All Retail пропонує цінні ринкові знання, необхідні для прийняття рішень в сфері торгівлі. Ми надаємо інформаційні та консультаційні послуги для представників торгових мереж, виробників FMCG товарів та інших гравців роздрібного сектору — від аналізу всього рітейл-ринку до аналізу конкуренції, окремих сегментів або операторів.

All Retail — це комунікаційна B2B-компанія. Ми надаємо практичну і актуальну інформацію про ринок рітейлу і комерційної нерухомості через наші діловий електронний журнал, спеціалізований портал, аналітичні звіти та галузеві конференції.


Всі аналітичні звіти і випуски електронного журналу All Retail, представлені на сайті www.allretail.ua, надаються їх Замовникам в електронному вигляді. Електронна версія звіту надсилається на вказаний Замовником e-mail за його запитом.

All Retail надає послуги як юридичним, так і фізичним особам.


Що необхідно для оформлення замовлення?

  1. Оформлення замовлення для фізичних осіб:
    • після вибору товару натисніть кнопку «Купити»;
    • перед Вами з’явиться вікно входу (якщо Ви раніше реєструвалися на сайті) або реєстрації (для проходження реєстрації на сайті);
    • після входу у свій аккаунт Ви побачите вікно оплати з назвою обраного вами товару, його вартістю і можливими варіантами здійснення платежу. Введіть у відповідні рядки реквізити Вашої платіжної картки та натисніть кнопку «Оплатити».
  2. Оформлення замовлення для юридичних осіб:
    • після вибору товару натисніть кнопку «Купити»;
    • перед Вами з’явиться вікно для введення даних підприємства для формування рахунку-фактури і можливого оперативного зв’язку.

Оплата і ціни

  • Ціни, зазначені на сайті, є остаточними і не потребують доплат. Всі податки включені у вартість товару.

Способи оплати

  1. Безготівковий розрахунок для компаній-юридичних осіб:
    • Оплата замовлень клієнтами-юридичними особами можлива за безготівковим розрахунком. Після оформлення замовлення буде сформований рахунок на оплату, який ми відправимо на імейл Замовника. Всі необхідні для бухгалтерії документи згодом будуть відправлені поштовою службою.
  2. Банківська карта:
    • Оплата замовлення банківською картою проводиться через мережу Інтернет безпосередньо після оформлення замовлення.

Подальше поширення, перепродаж, копіювання та публікація досліджень або електронних журналів, придбаних на сайті www.allretail.ua, заборонені. Придбані продукти/послуги не можуть поширюватися Покупцем у відкритій мережі Інтернет, транслюватися і передаватися третім особам в будь-якому вигляді і будь-якими засобами, включаючи електронні, механічні, фотокопіювальні, записуючі або ін.

;

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або