Соціальні мережі та їх роль в рітейлі та секторі FMCG України: тенденції та перспективи
- Вартість
- 4000 грн.
Замовлення рахунку для
юридичних осіб та ПП
Онлайн-оплата
для фізичних осіб
Кількість сторінок — 26
Формат подачі — PDF
Мова — російська
Як соціальні мережі сприяють розвитку рітейл-бізнесу в Україні? Як їх використовують провідні торгові оператори нашої країни?
Інформація, що міститься у звіті, допоможе зрозуміти, які тенденції притаманні сьогодні сектору соціальних медіа, технічні особливості розвитку соцмереж рітейлерами України, а також визначає найуспішніших представників цього напрямку.
Дата публікації:
- Вартість
- 4000 грн.
Вступ
Розділ 1. Соціальні медіа та їх роль в сучасній роздрібній торгівлі в світі
• Ключові рекомендації експертів для компаній, які хочуть максимально ефективно використовувати соціальні медіа
Розділ 2. Використання соціальних мереж у роздрібній торгівлі України
• Основні актуальні тенденції розвитку багатоканальних комунікацій в роздрібній торгівлі України
• Ключові переваги розвитку своїх соціальних мереж рітейлерами України
• Найбільш ефективні канали комунікації та соціальні медіа в роздрібній торгівлі України
• Ключові метрики, що відслідковуються в соцмережах рітейлерами України
• Технічні особливості розвитку соціальних мереж рітейлерами України
• Особливості комунікації між рітейлерами і споживачами в соцмережах в Україні
Розділ 3. Провідні рітейлери України за рівнем розвитку соціальних медіа
• FOOD-рітейл
• Дрогері-рітейл
• DIY-рітейл
• Найпопулярніші соціальні мережі/месенджери в світі, жовтень 2020 р., млн активних користувачів
• Найпопулярніші соціальні медіа/месенджери в Україні, серпень 2020 р.
• Найбільш ефективні канали рекламної комунікації зі споживачем, які використовуються рітейлерами України
• Найбільш ефективні соціальні мережі, які сприяють розвитку рітейл-бізнесу в Україні
• Основні показники, які відстежують рітейлери України при оцінці ефективності ведення своїх сторінок в соцмережах
• Які кадрові ресурси залучають рітейлери України для розвитку своїх груп в соцмережах?
• Кількість працівників, які ведуть сторінки рітейлерів України в соціальних мережах
• Пости якого змісту в соцмережах, на думку ритейлерів, є найпопулярнішими у їх аудиторії
• Період часу доби, коли публікації в соцмережах отримують максимальне охоплення цільової аудиторії
• Оптимальна кількість публікацій/постів в день для користувачів соцмереж рітейлерів
• Яким чином рітейлери підвищують активність користувачів для збільшення цільової аудиторії своїх соцмереж
• Як рітейлери проводять пряму комунікацію зі споживачами в соцмережах?
• ТОП-10 food-рітейлерів України за кількістю підписників своїх груп в Facebook
• ТОП-10 food-рітейлерів України за кількістю підписників своїх груп в Instagram
• ТОП-10 food-рітейлерів України за кількістю підписників своїх груп в YouTube
• ТОП-5 дрогері-рітейлерів України за кількістю підписників своїх груп в Facebook
• ТОП-5 дрогері-рітейлерів України за кількістю підписників своїх груп в Instagram
• ТОП-5 дрогері-рітейлерів України за кількістю підписників своїх груп в YouTube
• ТОП-3 DIY-рітейлера України за кількістю підписників своїх груп в Facebook
• ТОП-3 DIY-рітейлера України за кількістю підписників своїх груп в Instagram
• ТОП-3 DIY-рітейлера України за кількістю підписників своїх груп в YouTube
All Retail пропонує цінні ринкові знання, необхідні для прийняття рішень в сфері торгівлі. Ми надаємо інформаційні та консультаційні послуги для представників торгових мереж, виробників FMCG товарів та інших гравців роздрібного сектору — від аналізу всього ритейл-ринку до аналізу конкуренції, окремих сегментів або операторів.
All Retail — це комунікаційна B2B-компанія. Ми надаємо практичну і актуальну інформацію про ринок ритейлу і комерційної нерухомості через наші діловий електронний журнал, спеціалізований портал, аналітичні звіти та галузеві конференції.
Всі аналітичні звіти і випуски електронного журналу All Retail, представлені на сайті www.allretail.ua, надаються їх Замовникам в електронному вигляді. Електронна версія звіту надсилається на вказаний Замовником e-mail за його запитом.
All Retail надає послуги як юридичним, так і фізичним особам.
Що необхідно для оформлення замовлення?
-
Оформлення замовлення для фізичних осіб:
- після вибору товару натисніть кнопку «Купити»;
- перед Вами з’явиться вікно входу (якщо Ви раніше реєструвалися на сайті) або реєстрації (для проходження реєстрації на сайті);
- після входу у свій аккаунт Ви побачите вікно оплати з назвою обраного вами товару, його вартістю і можливими варіантами здійснення платежу. Введіть у відповідні рядки реквізити Вашої платіжної картки та натисніть кнопку «Оплатити».
-
Оформлення замовлення для юридичних осіб:
- після вибору товару натисніть кнопку «Купити»;
- перед Вами з’явиться вікно для введення даних підприємства для формування рахунку-фактури і можливого оперативного зв’язку.
Оплата і ціни
- Ціни, зазначені на сайті, є остаточними і не потребують доплат. Всі податки включені у вартість товару.
Способи оплати
-
Безготівковий розрахунок для компаній-юридичних осіб:
- Оплата замовлень клієнтами-юридичними особами можлива за безготівковим розрахунком. Після оформлення замовлення буде сформований рахунок на оплату, який ми відправимо на імейл Замовника. Всі необхідні для бухгалтерії документи згодом будуть відправлені поштовою службою.
-
Банківська карта:
- Оплата замовлення банківською картою проводиться через мережу Інтернет безпосередньо після оформлення замовлення.
Подальше поширення, перепродаж, копіювання та публікація досліджень або електронних журналів, придбаних на сайті www.allretail.ua, заборонені. Придбані продукти/послуги не можуть поширюватися Покупцем у відкритій мережі Інтернет, транслюватися і передаватися третім особам в будь-якому вигляді і будь-якими засобами, включаючи електронні, механічні, фотокопіювальні, записуючі або ін.