All Retail

ТОП 50 FMCG рітейлерів України за обсягом товарообігу, 2020 р. Фінансові підсумки розвитку ринку продовольчого рітейлу України в 2020 р.

ТОП 50 FMCG рітейлерів України за обсягом товарообігу, 2020 р. Фінансові підсумки розвитку ринку продовольчого рітейлу України в 2020 р.

Вартість
5000 грн.

Замовлення рахунку для
юридичних осіб та ПП

Онлайн-оплата
для фізичних осіб

Кількість сторінок — 29

Формат подачі — PDF

Мова — російська

Основою дослідження "ТОП 50 FMCG рітейлерів України за обсягом товарообігу, 2020 р. Фінансові підсумки розвитку ринку продовольчого рітейлу України в 2020 р." є рейтинг найбільш оборотистих продовольчих торгових операторів нашої країни.

Крім того, в дослідженні виділені ключові тренди еволюції сектору роздрібної торгівлі продовольчими товарами в Україні в 2020 році, а фокус зроблений на аналізі економічних показників роботи рітейлерів.

У самому рейтингу представлені 50 найбільших з нині діючих продовольчих операторів України. Вказується порядковий номер рітейлера в новому рейтингу, назва управляючої компанії, назви торгових мереж, місце розташування центрального офісу, формати магазинів, оборот в 2020 році, оборот в 2019 році, динаміка приросту, частка ринку.

До рейтингу також додається описова частина, що стосується основних тенденцій розвитку найбільших рітейлерів України в 2020 році.

Дата публікації:

Вартість
5000 грн.

Розділ 1. Вступ

Розділ 2. Методологія дослідження

Розділ 3. Тенденції та закономірності розвитку ринку продовольчого рітейлу України в 2020 р.

Розділ 4. Лідери галузі:

• Лідери за загальним товарообігом

• Лідери за приростом товарообігу

• Лідери за товарообігом на 1 кв.м.

Розділ 5. Аналіз розвитку окремих роздрібних форматів

Розділ 6. ТОП 50 продовольчих рітейлерів України за обсягом товарообігу, 2020 р.

Розділ 7. Основні висновки дослідження

Динаміка роздрібного товарообігу підприємств України, січень-грудень 2020 р., млн грн

Динаміка роздрібного товарообігу підприємств України, 2003-2020 рр., млн грн

Індекс інфляції в Україні, січень-грудень 2020 р., %

Індекс інфляції в Україні, 2003-2020 рр.,%

Обсяг роздрібного товарообороту підприємств на одну особу в регіонах України, січень-грудень 2020 р., грн

Обсяг ринку мережевого FMCG рітейлу України, 2009-2022 рр., млрд грн

Структура приросту товарообігу серед роздрібних операторів FMCG України в 2020 році, %

Співвідношення продажів сучасних продовольчих рітейлерів і загального обсягу роздрібного товарообігу в Україні

Структура приросту товарообігу магазинів компанії Fozzy Group, 2010-2020 рр., млн грн

ТОП 4 найбільших food-рітейлери України, динаміка зростання товарообігу 2008-2020 рр., млн грн

ТОП 10 FMCG рітейлерів України, за величиною приросту товаробороту, 2020-2019 рр., %

ТОП 5 мереж супермаркетів України за товарообігом на 1 кв.м., 2020 р., USD

ТОП 5 мереж магазинів біля дому України за товарообігом на 1 кв.м., 2020 р., USD

ТОП 5 мереж мінімаркетів України за товарообігом на 1 кв.м., 2020 р., USD

ТОП 5 мереж гіпермаркетів України за товарообігом на 1 кв.м., 2020 р., USD

ТОП 3 мережі дискаунтерів в Україні за товарообігом на 1 кв.м., 2020 р., USD

Найпопулярніші формати FMCG магазинів в Україні,% від загального товарообігу мережевої роздрібної торгівлі, 2020 р.

Динаміка зростання товарообігу через сучасні FMCG канали продажів в Україні, 2010-2020 рр., млрд грн

Приріст товарообігу основних роздрібних форматів FMCG магазинів в Україні, 2020-2019 рр., %

Частка основних роздрібних форматів FMCG магазинів в сумарному товарообігу мережевої торгівлі, 2010-2022 рр., %

ТОП 50 продовольчих рітейлерів України за обсягом товарообігу, 2020 р.

All Retail пропонує цінні ринкові знання, необхідні для прийняття рішень в сфері торгівлі. Ми надаємо інформаційні та консультаційні послуги для представників торгових мереж, виробників FMCG товарів та інших гравців роздрібного сектору — від аналізу всього ритейл-ринку до аналізу конкуренції, окремих сегментів або операторів.

All Retail — це комунікаційна B2B-компанія. Ми надаємо практичну і актуальну інформацію про ринок ритейлу і комерційної нерухомості через наші діловий електронний журнал, спеціалізований портал, аналітичні звіти та галузеві конференції.


Всі аналітичні звіти і випуски електронного журналу All Retail, представлені на сайті www.allretail.ua, надаються їх Замовникам в електронному вигляді. Електронна версія звіту надсилається на вказаний Замовником e-mail за його запитом.

All Retail надає послуги як юридичним, так і фізичним особам.


Що необхідно для оформлення замовлення?

  1. Оформлення замовлення для фізичних осіб:
    • після вибору товару натисніть кнопку «Купити»;
    • перед Вами з’явиться вікно входу (якщо Ви раніше реєструвалися на сайті) або реєстрації (для проходження реєстрації на сайті);
    • після входу у свій аккаунт Ви побачите вікно оплати з назвою обраного вами товару, його вартістю і можливими варіантами здійснення платежу. Введіть у відповідні рядки реквізити Вашої платіжної картки та натисніть кнопку «Оплатити».
  2. Оформлення замовлення для юридичних осіб:
    • після вибору товару натисніть кнопку «Купити»;
    • перед Вами з’явиться вікно для введення даних підприємства для формування рахунку-фактури і можливого оперативного зв’язку.

Оплата і ціни

  • Ціни, зазначені на сайті, є остаточними і не потребують доплат. Всі податки включені у вартість товару.

Способи оплати

  1. Безготівковий розрахунок для компаній-юридичних осіб:
    • Оплата замовлень клієнтами-юридичними особами можлива за безготівковим розрахунком. Після оформлення замовлення буде сформований рахунок на оплату, який ми відправимо на імейл Замовника. Всі необхідні для бухгалтерії документи згодом будуть відправлені поштовою службою.
  2. Банківська карта:
    • Оплата замовлення банківською картою проводиться через мережу Інтернет безпосередньо після оформлення замовлення.

Подальше поширення, перепродаж, копіювання та публікація досліджень або електронних журналів, придбаних на сайті www.allretail.ua, заборонені. Придбані продукти/послуги не можуть поширюватися Покупцем у відкритій мережі Інтернет, транслюватися і передаватися третім особам в будь-якому вигляді і будь-якими засобами, включаючи електронні, механічні, фотокопіювальні, записуючі або ін.

;

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або