Ринок роздрібної торгівлі продовольчими товарами України: Поточний стан та прогнози розвитку на 2022-2023 роки.
- Вартість
- 4500 грн.
Замовлення рахунку для
юридичних осіб та ПП
Онлайн-оплата
для фізичних осіб
Кількість сторінок — 79
Формат подачі – PDF
Мова — російська
Основна частина дослідження присвячена підведенню підсумків розвитку сектору food-рітейлу України у 2021 році, а також прогнозам щодо напрямів його еволюції на найближче майбутнє. У звіті надано детальну інформацію про сучасний етап розвитку торговельних мереж України, проаналізовано основні тенденції та закономірності, систематизовано дані за фізичними показниками найбільших рітейлерів України у розрізі форматів, регіонів та міст.
Окрема частина звіту містить інформацію щодо рівня насиченості території України сучасними продовольчими магазинами.
Крім того, у дослідженні було проаналізовано діяльність найбільших торгових операторів України (АТБ, Fozzy Group, METRO, АШАН, Велика Кишеня / Велмарт, Таврія В, Наш Край, КОЛО). Акцент при цьому було зроблено на аналізі стратегії та експансії цих компаній, а також зроблено прогнози їх розвитку у найближчому майбутньому.
Левова частка звіту «Ринок роздрібної торгівлі продовольчими товарами України: Поточний стан та прогнози розвитку на 2022-2023 рр.» присвячена прогнозам. Зокрема, у дослідженні міститься інформація про те, якими будуть споживчі переваги українців, як розвиватимуться в Україні ринки private labels, органічних продуктів харчування, інтернет-торгівлі, злиття та поглинання. Крім того, ми описали, які рітейлери диктуватимуть моду на ринку в 2022-2023 рр.
Дата публікації:
- Вартість
- 4500 грн.
Розділ 1. Економічна характеристика розвитку України у 2020–2021 роках. Роль роздрібної торгівлі в економіці країни
Розділ 2. Основні тенденції розвитку українського ринку роздрібної торгівлі продовольчими товарами у 2020 – першій половині 2021 рр.
- ключові тренди
- динаміка зростання магазинів в Україні
- розвиток торгових форматів FMCG в Україні
Розділ 3. Насиченість ринку сучасної роздрібної торгівлі продовольчими товарами в Україні
Розділ 4. Характеристика стратегії, експансії та прогноз розвитку у найближчому майбутньому основних торгових операторів FMCG України
- "АТБ"
- Fozzy Group
- «АШАН»
- Retail Group
- «Наш Край», SPAR
- METRO Cash & Carry
- «Таврія В»
- NOVUS
- «КОЛО»
Розділ 5. Прогнози розвитку українського рітейлу у 2022-2023 роках.
- споживчі вподобання жителів України у 2020-2021 рр.
- ринок власних торгових марок в Україні
- органічні продукти в Україні
- перспективи інтернет-торгівлі в Україні
- перспективні торгові формати
- злиття та поглинання на ринку рітейлу України
- які food-ритейлери розвиватимуться в Україні у 2023-2023 рр.?
Макроекономічні показники розвитку економіки України, 2006-2021 рр.
Основні показники розвитку споживчого ринку в Україні, 2006-перша стать. 2021 р.
Динаміка роздрібного товарообігу підприємств України, 2003-2021 рр., млн. грн.
Динаміка роздрібного товарообігу підприємств України, січень-червень 2021 р., млн. грн.
Індекс інфляції в Україні, січень-червень 2021 р., %
Останні приклади виходу FMCG рітейлерів України у нові для себе формати, 2020-2021 рр.
Розподіл продовольчих рітейлерів України за географічними типами операторів, червень 2021 р.
Кількість ринків із продажу споживчих товарів в Україні, 1990-2015 рр., од.
Які продовольчі мережі України розвивають власну онлайн-торгівлю?
ТОП 10 торгових операторів FMCG України за кількістю торгових точок, червень 2021 р.
Формати магазинів FMCG, що відкривалися в Україні у першому півріччі 2021 року, %
Основні роздрібні формати магазинів FMCG в Україні, червень 2021 р., кв.м.
Динаміка зростання торгових площ FMCG магазинів сучасних форматів в Україні, 2008-2021 рр., кв.
ТОП 10 торгових операторів FMCG України за сумарною торговою площею, червень 2021 р.
Динаміка насиченості ринку сучасної роздрібної торгівлі України сучасними магазинами FMCG, 2008-2021 рр., кв.м./1 тис. жит.
Рейтинг найбільших міст України за рівнем насиченості ринку роздрібної торгівлі, кв.м./1000 чол., червень 2021 р.
Насиченість території України продовольчими магазинами сучасних форматів, червень 2021р.
Карта насиченості сучасними продовольчими магазинами в областях України, кв.м./1000 мешканців, червень 2021р.
Динаміка кількості магазинів мережі "АТБ", 2008-2023 рр.
Динаміка відкриття нових магазинів компанії "АТБ-Маркет", 2008-2021 рр.
Динаміка кількості магазинів компанії Fozzy Group, 2008-2023рр.
Динаміка кількості магазинів мережі «АШАН», 2008-2023 рр.
Динаміка кількості магазинів компанії Volwest Retail, 2008-2023рр.
Динаміка кількості магазинів мережі «КОЛО», 2017-2023 рр.
ТОП-6 рітейлерів України за кількістю найменувань товарів під власними торговими марками, кількість SKU у 2021 р.
Динаміка зростання ринку СТМ у секторі продовольчого роздрібу України, 2015-2024 рр.
Характеристика органічного ринку України, 2016-2020 рр.
Обсяг ринку органічних продуктів харчування України, 2008-2020 рр., млн. USD
Огляд органічного ринку України, 2016-2020 рр.
Органічна мапа України, 2020 р.
Найпопулярніші продовольчі товари з доставкою додому в Україні, серпень 2020 р. %
Насиченість території України FMCG магазинами різних форматів, червень 2021, кв.м./1000 жит.
Прогноз зростання торгових площ FMCG магазинів сучасних форматів в Україні, 2008-2023 рр., кв.
Які великі FMCG магазини плануються до відкриття в Україні у 2022-2023 рр.
All Retail пропонує цінні ринкові знання, необхідні для прийняття рішень в сфері торгівлі. Ми надаємо інформаційні та консультаційні послуги для представників торгових мереж, виробників FMCG товарів та інших гравців роздрібного сектору — від аналізу всього ритейл-ринку до аналізу конкуренції, окремих сегментів або операторів.
All Retail — це комунікаційна B2B-компанія. Ми надаємо практичну і актуальну інформацію про ринок ритейлу і комерційної нерухомості через наші діловий електронний журнал, спеціалізований портал, аналітичні звіти та галузеві конференції.
Всі аналітичні звіти і випуски електронного журналу All Retail, представлені на сайті www.allretail.ua, надаються їх Замовникам в електронному вигляді. Електронна версія звіту надсилається на вказаний Замовником e-mail за його запитом.
All Retail надає послуги як юридичним, так і фізичним особам.
Що необхідно для оформлення замовлення?
-
Оформлення замовлення для фізичних осіб:
- після вибору товару натисніть кнопку «Купити»;
- перед Вами з’явиться вікно входу (якщо Ви раніше реєструвалися на сайті) або реєстрації (для проходження реєстрації на сайті);
- після входу у свій аккаунт Ви побачите вікно оплати з назвою обраного вами товару, його вартістю і можливими варіантами здійснення платежу. Введіть у відповідні рядки реквізити Вашої платіжної картки та натисніть кнопку «Оплатити».
-
Оформлення замовлення для юридичних осіб:
- після вибору товару натисніть кнопку «Купити»;
- перед Вами з’явиться вікно для введення даних підприємства для формування рахунку-фактури і можливого оперативного зв’язку.
Оплата і ціни
- Ціни, зазначені на сайті, є остаточними і не потребують доплат. Всі податки включені у вартість товару.
Способи оплати
-
Безготівковий розрахунок для компаній-юридичних осіб:
- Оплата замовлень клієнтами-юридичними особами можлива за безготівковим розрахунком. Після оформлення замовлення буде сформований рахунок на оплату, який ми відправимо на імейл Замовника. Всі необхідні для бухгалтерії документи згодом будуть відправлені поштовою службою.
-
Банківська карта:
- Оплата замовлення банківською картою проводиться через мережу Інтернет безпосередньо після оформлення замовлення.
Подальше поширення, перепродаж, копіювання та публікація досліджень або електронних журналів, придбаних на сайті www.allretail.ua, заборонені. Придбані продукти/послуги не можуть поширюватися Покупцем у відкритій мережі Інтернет, транслюватися і передаватися третім особам в будь-якому вигляді і будь-якими засобами, включаючи електронні, механічні, фотокопіювальні, записуючі або ін.