All Retail

Ринок роздрібної торгівлі продовольчими товарами України: Поточний стан та прогнози розвитку на 2022-2023 роки.

Ринок роздрібної торгівлі продовольчими товарами України: Поточний стан та прогнози розвитку на 2022-2023 роки.

Вартість
4500 грн.

Замовлення рахунку для
юридичних осіб та ПП

Онлайн-оплата
для фізичних осіб

Кількість сторінок — 79

Формат подачі – PDF

Мова — російська

Основна частина дослідження присвячена підведенню підсумків розвитку сектору food-рітейлу України у 2021 році, а також прогнозам щодо напрямів його еволюції на найближче майбутнє. У звіті надано детальну інформацію про сучасний етап розвитку торговельних мереж України, проаналізовано основні тенденції та закономірності, систематизовано дані за фізичними показниками найбільших рітейлерів України у розрізі форматів, регіонів та міст.

Окрема частина звіту містить інформацію щодо рівня насиченості території України сучасними продовольчими магазинами.

Крім того, у дослідженні було проаналізовано діяльність найбільших торгових операторів України (АТБ, Fozzy Group, METRO, АШАН, Велика Кишеня / Велмарт, Таврія В, Наш Край, КОЛО). Акцент при цьому було зроблено на аналізі стратегії та експансії цих компаній, а також зроблено прогнози їх розвитку у найближчому майбутньому.

Левова частка звіту «Ринок роздрібної торгівлі продовольчими товарами України: Поточний стан та прогнози розвитку на 2022-2023 рр.» присвячена прогнозам. Зокрема, у дослідженні міститься інформація про те, якими будуть споживчі переваги українців, як розвиватимуться в Україні ринки private labels, органічних продуктів харчування, інтернет-торгівлі, злиття та поглинання. Крім того, ми описали, які рітейлери диктуватимуть моду на ринку в 2022-2023 рр.

Дата публікації:

Вартість
4500 грн.

Розділ 1. Економічна характеристика розвитку України у 2020–2021 роках. Роль роздрібної торгівлі в економіці країни

Розділ 2. Основні тенденції розвитку українського ринку роздрібної торгівлі продовольчими товарами у 2020 – першій половині 2021 рр.

- ключові тренди

- динаміка зростання магазинів в Україні

- розвиток торгових форматів FMCG в Україні

Розділ 3. Насиченість ринку сучасної роздрібної торгівлі продовольчими товарами в Україні

Розділ 4. Характеристика стратегії, експансії та прогноз розвитку у найближчому майбутньому основних торгових операторів FMCG України

- "АТБ"

- Fozzy Group

- «АШАН»

- Retail Group

- «Наш Край», SPAR

- METRO Cash & Carry

- «Таврія В»

- NOVUS

- «КОЛО»

Розділ 5. Прогнози розвитку українського рітейлу у 2022-2023 роках.

- споживчі вподобання жителів України у 2020-2021 рр.

- ринок власних торгових марок в Україні

- органічні продукти в Україні

- перспективи інтернет-торгівлі в Україні

- перспективні торгові формати

- злиття та поглинання на ринку рітейлу України

- які food-ритейлери розвиватимуться в Україні у 2023-2023 рр.?

Макроекономічні показники розвитку економіки України, 2006-2021 рр.

Основні показники розвитку споживчого ринку в Україні, 2006-перша стать. 2021 р.

Динаміка роздрібного товарообігу підприємств України, 2003-2021 рр., млн. грн.

Динаміка роздрібного товарообігу підприємств України, січень-червень 2021 р., млн. грн.

Індекс інфляції в Україні, січень-червень 2021 р., %

Останні приклади виходу FMCG рітейлерів України у нові для себе формати, 2020-2021 рр.

Розподіл продовольчих рітейлерів України за географічними типами операторів, червень 2021 р.

Кількість ринків із продажу споживчих товарів в Україні, 1990-2015 рр., од.

Які продовольчі мережі України розвивають власну онлайн-торгівлю?

ТОП 10 торгових операторів FMCG України за кількістю торгових точок, червень 2021 р.

Формати магазинів FMCG, що відкривалися в Україні у першому півріччі 2021 року, %

Основні роздрібні формати магазинів FMCG в Україні, червень 2021 р., кв.м.

Динаміка зростання торгових площ FMCG магазинів сучасних форматів в Україні, 2008-2021 рр., кв.

ТОП 10 торгових операторів FMCG України за сумарною торговою площею, червень 2021 р.

Динаміка насиченості ринку сучасної роздрібної торгівлі України сучасними магазинами FMCG, 2008-2021 рр., кв.м./1 тис. жит.

Рейтинг найбільших міст України за рівнем насиченості ринку роздрібної торгівлі, кв.м./1000 чол., червень 2021 р.

Насиченість території України продовольчими магазинами сучасних форматів, червень 2021р.

Карта насиченості сучасними продовольчими магазинами в областях України, кв.м./1000 мешканців, червень 2021р.

Динаміка кількості магазинів мережі "АТБ", 2008-2023 рр.

Динаміка відкриття нових магазинів компанії "АТБ-Маркет", 2008-2021 рр.

Динаміка кількості магазинів компанії Fozzy Group, 2008-2023рр.

Динаміка кількості магазинів мережі «АШАН», 2008-2023 рр.

Динаміка кількості магазинів компанії Volwest Retail, 2008-2023рр.

Динаміка кількості магазинів мережі «КОЛО», 2017-2023 рр.

ТОП-6 рітейлерів України за кількістю найменувань товарів під власними торговими марками, кількість SKU у 2021 р.

Динаміка зростання ринку СТМ у секторі продовольчого роздрібу України, 2015-2024 рр.

Характеристика органічного ринку України, 2016-2020 рр.

Обсяг ринку органічних продуктів харчування України, 2008-2020 рр., млн. USD

Огляд органічного ринку України, 2016-2020 рр.

Органічна мапа України, 2020 р.

Найпопулярніші продовольчі товари з доставкою додому в Україні, серпень 2020 р. %

Насиченість території України FMCG магазинами різних форматів, червень 2021, кв.м./1000 жит.

Прогноз зростання торгових площ FMCG магазинів сучасних форматів в Україні, 2008-2023 рр., кв.

Які великі FMCG магазини плануються до відкриття в Україні у 2022-2023 рр.

All Retail пропонує цінні ринкові знання, необхідні для прийняття рішень в сфері торгівлі. Ми надаємо інформаційні та консультаційні послуги для представників торгових мереж, виробників FMCG товарів та інших гравців роздрібного сектору — від аналізу всього рітейл-ринку до аналізу конкуренції, окремих сегментів або операторів.

All Retail — це комунікаційна B2B-компанія. Ми надаємо практичну і актуальну інформацію про ринок рітейлу і комерційної нерухомості через наші діловий електронний журнал, спеціалізований портал, аналітичні звіти та галузеві конференції.


Всі аналітичні звіти і випуски електронного журналу All Retail, представлені на сайті www.allretail.ua, надаються їх Замовникам в електронному вигляді. Електронна версія звіту надсилається на вказаний Замовником e-mail за його запитом.

All Retail надає послуги як юридичним, так і фізичним особам.


Що необхідно для оформлення замовлення?

  1. Оформлення замовлення для фізичних осіб:
    • після вибору товару натисніть кнопку «Купити»;
    • перед Вами з’явиться вікно входу (якщо Ви раніше реєструвалися на сайті) або реєстрації (для проходження реєстрації на сайті);
    • після входу у свій аккаунт Ви побачите вікно оплати з назвою обраного вами товару, його вартістю і можливими варіантами здійснення платежу. Введіть у відповідні рядки реквізити Вашої платіжної картки та натисніть кнопку «Оплатити».
  2. Оформлення замовлення для юридичних осіб:
    • після вибору товару натисніть кнопку «Купити»;
    • перед Вами з’явиться вікно для введення даних підприємства для формування рахунку-фактури і можливого оперативного зв’язку.

Оплата і ціни

  • Ціни, зазначені на сайті, є остаточними і не потребують доплат. Всі податки включені у вартість товару.

Способи оплати

  1. Безготівковий розрахунок для компаній-юридичних осіб:
    • Оплата замовлень клієнтами-юридичними особами можлива за безготівковим розрахунком. Після оформлення замовлення буде сформований рахунок на оплату, який ми відправимо на імейл Замовника. Всі необхідні для бухгалтерії документи згодом будуть відправлені поштовою службою.
  2. Банківська карта:
    • Оплата замовлення банківською картою проводиться через мережу Інтернет безпосередньо після оформлення замовлення.

Подальше поширення, перепродаж, копіювання та публікація досліджень або електронних журналів, придбаних на сайті www.allretail.ua, заборонені. Придбані продукти/послуги не можуть поширюватися Покупцем у відкритій мережі Інтернет, транслюватися і передаватися третім особам в будь-якому вигляді і будь-якими засобами, включаючи електронні, механічні, фотокопіювальні, записуючі або ін.

;

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або