All Retail
Опубліковано

Мережа «КОЛО» буде тестувати власну франшизу в наступному році

Теги:
AR ексклюзив
КОЛО
франчайзинг
Фото:
All Retail

Франчайзинг — це проект, який на даний момент знаходиться на етапі розробки в мережі магазинів «КОЛО».

У 2021 році компанія планує запуск франшизи в пілотному режимі на обмеженій кількості магазинів або в обмеженому регіоні, — повідомив в ході онлайн-конференції RAU Summit 2020 Сергій Войцеховський, член ради директорів компанії BGV Group і співзасновник мережі магазинів «КОЛО». При цьому, експерт визнає, що плани рітейлера в напрямку франчайзингу можуть коригуватися.

Як повідомляв раніше All Retail, компанія «Арітейл» (управляє мережею «КОЛО») поставила за мету відкрити щонайменше 3500 магазинів по всій Україні — зокрема, в поточному році було здійснено вихід ритейлера в новий для себе регіон Одеської області.

«КОЛО» — не єдиний food-рітейлер в Україні, який розвиває власну франшизу. Найбільше в цьому напрямі просунулась компанія Volwest Group зі своїми мережами «Наш Край» та SPAR. У жовтні поточного року цей оператор обʼєднував під своїм крилом 253 франчайзингових магазини. Крім Volwest, розвитком франчайзингу в секторі FMCG рітейлу також займаються торговельні мережі NOVUS, «АВС маркет», а з недавніх пір — і мережа «Мясомаркет».

В цілому, сумарна кількість сучасних франчайзингових продуктових маркетів в нашій країні не досягає навіть цифри в 300 одиниць, що істотно відрізняє нас від показників країн Центрально-Східної Європи. Саме тому багато експертів бачать у франчайзингу в Україні прихований потенціал.

Мережа магазинів «КОЛО» — один з провідних і найбільш динамічних операторів сегменту мінімаркетів у продуктовому ритейлі України останніх років. Почавши свій розвиток в 2017 році, компанія за 3 роки відкрила більше 200 обʼєктів, розташованих переважно в Києві, його околицях, а також в м Одеса.

Середня площа торгового залу стандартного магазину «КОЛО» коливається в районі 70-80 кв.м, хоча в складі мережі є і обʼєкти більшої площі. Асортимент магазину «КОЛО» налічує приблизно 2 тис. SKU. Однією з ключових фішок асортименту магазинів «КОЛО» є натуральна кава. У кожному магазині мережі встановлені спеціальні кавові острівці з професійними автоматами. Крім кавового напрямки, «КОЛО» розвиває лінійку власних торгових марок. Зокрема, серед товарів ВТМ в магазинах компанії можна придбати мармелад, східні солодощі, зернову і мелену каву у великих упаковках.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або