All Retail
Опубліковано

Штучний інтелект в ритейлі, ембарго на українські продукти та експансія в першому кварталі — читайте у новому журналі All Retail

З доступом до штучного інтелекту ритейлери оптимізували ряд процесів, які скорочують операційні витрати. Як українські компанії інтегрують ШІ у бізнес та які успішні кейси застосування технологій вже є на нашому ринку?

Поки світ оптимізує робочі завдання за допомогою нейромереж, питання експорту та імпорту й надалі залишають нерозв'язаними. Чому польська влада заборонила імпорт товарів з України та чому польські виробники бояться закриття нашого ринку? Про це та інше ви дізнаєтеся у новому випуску журналу.

У квітневому випуску ви знайдете такі матеріали:

Новини ринку. 7-Eleven шукає партнерів у Європі: у Żabka буде серйозний конкурент?

ТОП-тема. Вже почалось, мабуть, майбутнє: штучний інтелект підкорює ритейл-індустрію.

Наше опитування. Як і для чого проводиться кластеризація магазинів?

Споживчі товари. Ембарго на українські товари: польська молочна промисловість боїться сповільнення експорту на наш ринок.

Тренди ритейлу. Українські продукти на полицях польських торгових мереж: чи зникнуть вони із забороною на імпорт?

Дослідження. Обережна експансія: хто був локомотивом у вітчизняному food- ритейлі в першому кварталі 2023 року?

Думка. Як стабілізуватися у нестабільний час? Кейс міжнародної компанії.

Інфографіка. Які магазини відкрилися в Україні в березні 2023 року.

Іноземний досвід. Retail Innovations: сучасні концепції у ритейлі.

Захід. Алкогольний DOUBLE GOLD: український бренд горілки отримав найвищу нагороду на дегустаційному конкурсі.

Консалтинг. Знову про пенсію: які зміни чекають на роботодавців та працівників?

Щоб прочитати журнал, переходьте за посиланням.

Оформити підписку можна також через запит на office@allretail.com.ua або телефоном +38 (067) 370 68 42, +38 (050) 378 78 61.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або