All Retail
Опубліковано

МХП планує розвиватися у ресторанному бізнесі

Найбільший в Україні виробник курятини МХП планує розширятись на ресторанному ринку.

Зараз опрацьовуються угоди з придбання на понад 200 млн доларів, розповів заступник голови правління з інвестиційної діяльності МХП Дмитро Зозуля в інтерв’ю Forbes.

Наразі у портфелі МХП вже 16 кулінарних брендів та понад 1500 торгових точок: магазини «Мʼясомаркет», «Їжа Свіжа», «Наша Ряба», 180 закладів Döner Маркет.

"В нас є мета — стати кулінарною компанією. Але це нескінченно довгий шлях, тому що варіантів для розвитку багато, а можливості дозволяють діяти масштабно. МХП розпочала кулінарну трансформацію у 2019. Повномасштабне вторгнення вплинуло на ці процеси компанії лише на початку. Втім ми швидко вирівнялись і жодна з цілей трансформації, які були поставлені на 2022-й, не зазнала змін", — розповів Дмитро Зозуля.

Він, що наразі компанія веде перемовини з впізнаваними регіональними брендами. Це, наприклад, київські ресторани, які мають потенціал стати популярними на національному рівні.

Серед трьох основних напрямків — заморожена їжа, овочі, ковбаси — перемовини приблизно на однакових стадіях.

За словами Дмитра Зозулі, м’ясо-ковбасний ринок дуже не консолідований: 30% — це національні виробники, 70% — регіональні.

"Ми ведемо перемовини про співпрацю як з національними, так і з регіональними виробниками, тому що хочемо покривати максимальну кількість споживачів. Ми збираємо команду, яка на цьому ринку буде відігравати суттєву роль. В цій команді може бути як три гравці, так і 30, може бути один великий і десять маленьких", — пояснює він.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або