All Retail
Опубліковано

Про «Аврору» закордоном та сучасні програми лояльності — у новому випуску журналу All Retail

Балами більше не здивуєш — програми лояльності стають грою, а бізнес отримує контроль над знижками. Кожна покупка тепер схожа на новий рівень гри, де на кону — знижки, бонуси та емоції клієнтів. Ми розповідаємо як український ритейл створює сучасні програми лояльності, які приносять вигоду і бізнесу, і споживачам.

Також читайте про те, як мережа «Аврора» виходить за межі України, розширюючи свої горизонти. Чи готовий наш ритейл до глобального виклику? Про це та інше — в новому випуску журналу All Retail.

Читайте у журналі такі матеріали:

ТОП-тема. Чому емоційний зв’язок у ритейлі стає важливішим за гроші? Новий етап розвитку програм лояльності в Україні.

Інтерв’ю. «Аврора» без кордонів: секрети масштабування та експансії на нові ринки.

Дослідження All Retail. Хто з мереж є локомотивом українського fооd-ритейлу у 2024 році?

Тренди ритейлу. Російська мережа Myprice у Польщі: перший магазин відкрито орієнтованість на клієнтів з України.

Іноземний досвід. Lidl в Німеччині повертається до дисконтних витоків.

Дослідження. Незамінний гід для постачальників та виробників: підготовлено новий каталог продовольчих та дрогері ритейлерів України.

Перейдіть за посиланням, щоб прочитати журнал.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або