
ВТМ у фокусі: що стоїть за перевіркою якості продукції ритейлерами — читайте у новому випуску журналу All Retail
Власні торгові марки — обличчя торгових мереж. Їхня частка у портфелях ритейлерів зростає і це прямий відгук на запит споживачів. Але що відбувається по той бік полиці? Як саме ВТМ проходять аудит і наскільки ретельно ритейлери перевіряють якість таких товарів — читайте у матеріалі All Retail.
У квітневому випуску журналу All Retail читайте такі матеріали:
ТОП-тема. Аудит, що захищає репутацію: що стоїть за перевіркою якості продукції ритейлерами.
Інтерв’ю. Павло Кожухар, директоро з маркетингу METRO Україна: «2025-ий буде у нашій компанії роком власних торгових марок».
Тренди ритейлу. Marko by Fayno Market. Як мережа магазинів запустила нову торгову марку напоїв.
Іноземний досвід. Дискаунтер Norma в Німеччині — поза конкуренцією, але в центрі уваги.
Закордон. Український Foodex кидає виклик «Жабці». У планах — розвиток мережі магазинів convenience по всій Польщі.
Думка. Лише 6 секунд на рішення про покупку: як ритейлеру впливати на вибір споживача.
Інфографіка. Які магазини відкрилися в Україні у березні 2025 року.
Перейдіть за посиланням, щоб прочитати журнал.