All Retail
Опубліковано

Магазинів, які озброїлися технологіями, буде дедалі більше, прогнозують аналітики ринку. Для клієнта будуть важливими швидкі покупки та автоматичне поповнення товарів, тому розвиток цих технологій неминучий.

Глобальний ринок інтелектуальних полиць у 2020 році сягнув майже 3,2 млрд. доларів США. І він не зупинився на досягнутому. Згідно зі звітом аналітичної компанії Credence Research, у секторі очікується значне зростання. За прогнозами, у наступні роки він зростатиме в середньому на 11,5% на рік і у 2027 році досягне значення 7,7 млрд. доларів США.

Нас чекає революція у магазинах

Інтелектуальні полиці магазинів — це відповідь на потребу дистрибʼюторів та продавців автоматично повʼязати ланцюжок поставок із рівнем запасів у магазині. Це важлива частина інтелектуальних торгових точок, оснащених технологіями у вигляді камер, ваги на полицях та інших датчиків, які дозволяють покупцям швидко, ефективно та інтуїтивно здійснювати покупки.

Експерти сервісу YouGov повідомляють, що часи щотижневих покупок у гіпермаркетах минули. Змінилися купівельні переваги та звички, клієнти вважають за краще набагато частіше відвідувати магазини і менше купувати в них. Вони хочуть відводити для покупок якомога менше часу. Дослідження компанії DS. Smith показало, що кожен третій покупець готовий залишити магазин, якщо в ньому надто довга черга. Майже кожен другий (46%) заявляє, що після такої ситуації серйозно подумає про повторне відвідання того чи іншого торговельного обʼєкту, — повідомляє handelextra.pl

- Черги справді є однією з найбільших проблем для рітейлерів. Покупці їх не люблять і уникають, тому продавці так сподіваються на розумні магазини, — каже Гжегож Дембіцкі, директор з розвитку бізнесу компанії Sagra Technology, яка надає ІТ-рішення для торгівлі. — Інша сторона медалі, також повʼязана із прибутковістю цього виду вкладень, полягає у можливості виключення крадіжки. Технології, що лежать в основі розумних полиць та інтелектуальних магазинів, дають доступ до інформації про покупця та всі товари в магазині. Це є суттєвою перешкодою для потенційних злодіїв, — наголошує Гжегож Дембіцкі.

Який зиск можуть отримати рітейлери від розумних полиць?

Розумні стелажі можуть допомогти організувати ланцюжки поставок, а також змінити досвід споживачів. Вони можуть допомогти знизити залучення співробітників до роботи із оновлення цінників. Інформація про ціни, а також про акції може виводитись на LCD-екрани з мінімальним енергоспоживанням.

Інноваційні полиці використовуються не тільки в продуктових магазинах та торгових точках роздрібного продажу. Компанії дедалі частіше використовують цю технологію для відстеження рівня запасів на складах. Ця технологія виявляється ефективним способом управління ланцюжком постачання, що додатково мінімізує надлишки складських запасів та мінімізує втрати.

- Розумні полиці — чудовий спосіб контролювати рівень запасів та забезпечувати їхню безпеку. І сьогодні, в реальності, що динамічно змінюється, це має вирішальне значення в торгівлі, — каже Гжегож Дембіцки.

На його думку, додаткове впровадження технології business intelligence може дати дистрибʼюторам та рітейлерам доступ до дуже цінної інформації. — Це чудовий інструмент для збирання великої кількості даних, у тому числі щодо поведінки клієнтів. Завдяки цьому можна краще порівнювати правильні рішення, вибирати продукти, постачальників або гратися з ціновою політикою. Знання клієнта дає відчутні переваги, — пояснює експерт.

На думку аналітиків компанії Credence Research, ринок розумних полиць також розвиватиметься завдяки постійному технологічному прогресу у сфері торгівлі. Все більше компаній шукають можливості для зниження витрат, підвищення ефективності та збору даних. Всі роблять ставки на технології, а у разі розумних полиць йдеться про обладнання, програмне забезпечення та послуги. Шукаючи ефективні стратегії цифрової трансформації та впроваджуючи їх з розрахунком на майбутнє, рітейлери оновлюють свої полиці та розширюють усю свою інфраструктуру. Принагідно вони змінюють купівельні звички споживачів і скорочують витрати і втрати.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або